UL-bilder

Var på tidlig ultralyd 10+2.

Det lille knøttet veivet med armene og sprellet med beina. Hjertet banket fint og alt vel. :joyful:

Et stort øyeblikk for den vordende far, jeg tror ikke han var forberedt på at knøttet var så baby-aktig.

Vi ringte til foreldre og søsken etterpå, så nå er det offisielt i familien. :)
 

Vedlegg

  • Ultralyd nr 1 - 10.11.15.JPG
    Ultralyd nr 1 - 10.11.15.JPG
    29 KB · Visninger: 107
Var på tidlig ultralyd 10+2.

Det lille knøttet veivet med armene og sprellet med beina. Hjertet banket fint og alt vel. :joyful:

Et stort øyeblikk for den vordende far, jeg tror ikke han var forberedt på at knøttet var så baby-aktig.

Vi ringte til foreldre og søsken etterpå, så nå er det offisielt i familien. :)
Koselig! Gratulerer så mye :)
 
6ad77128eb42a7831f5ee0bc2b4cb0f0
ab96a07ff31281ac6886e21b9a85ef6d
b6bc69690718e306e5cf7c99eb14ef71


Satt frem til 13+0 på ul. Er 13+3 idag :)
 
Da har vi vært på ultralyd å sett lille vakre for første gang :Heartredimage.jpg
 
ImageUploadedByBV Forum1448285335.987974.jpget dårlig bilde, men viktigste for meg var å se at det var liv inni magehuset etter en kraftig blødning. Lille var hvertfall livlig og hjertet dunket fint ❤️er 11+2, selvom legen mente 10+4 ( vet det er feil siden det er IVF)
 
Lundring er kjempe dyktig! Skal til han selv den 4 desember ❤️ og man får super flotte bilder av nurket ❤️❤️❤️

Se på lille vakre ❤️❤️❤️

Takk ❤️ Dette var hos Vikek Sethi på Lørenskog. Meget dyktig lege. Han er overlege på kvinneklinikken på Ahus i tillegg til å drive privat praksis.
 
12+0 :D Fikk se en veldig aktiv baby. Den hoppet til inni magen. Vi lo så fælt! Babyen ble meget fornærmet, så da snudde den rumpa til ;)

ImageUploadedByBV Forum1448337425.997532.jpg

Ellers så ga legen meg et sjokk, han mente det var en gutt. Jeg som er SÅ sikker på at det er jente. Her ser man kjønnsorganet og to bein i lufta.

ImageUploadedByBV Forum1448337508.882855.jpg
 
Takk ❤️ Dette var hos Vikek Sethi på Lørenskog. Meget dyktig lege. Han er overlege på kvinneklinikken på Ahus i tillegg til å drive privat praksis.
Hørt godt om han :) han jeg snakket om er også kjempe dyktig og jobber itilegg på Ahus :)
 
12+0 :D Fikk se en veldig aktiv baby. Den hoppet til inni magen. Vi lo så fælt! Babyen ble meget fornærmet, så da snudde den rumpa til ;)

Vis vedlegget 147352

Ellers så ga legen meg et sjokk, han mente det var en gutt. Jeg som er SÅ sikker på at det er jente. Her ser man kjønnsorganet og to bein i lufta.

Vis vedlegget 147353

Ååå så gøy, og fine bilder :) Jøsses, så han sa gutt ja :p hehe..ikke rart du fikk sjokk da nei :p Jeg skal til fredag og er sykt spent. Jeg er da 13+0 og veeeldig spent på om hun kan se kjønnet allerede da :)
 
Ååå så gøy, og fine bilder :) Jøsses, så han sa gutt ja :p hehe..ikke rart du fikk sjokk da nei :p Jeg skal til fredag og er sykt spent. Jeg er da 13+0 og veeeldig spent på om hun kan se kjønnet allerede da :)

Fikk veldig sjokk, men det er jo veldig usikkert så tidlig. Jeg tror fortsatt det er jente :p
Blir spennende om de tør å gjette på deg da, for det blir jo gjerne gjetning :) Håper du får en indikasjon.
 
Back
Topp