Lulu89
Linda + Heidi = ?
For en søt liten hippie!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Koselig! Gratulerer så myeVar på tidlig ultralyd 10+2.
Det lille knøttet veivet med armene og sprellet med beina. Hjertet banket fint og alt vel.
Et stort øyeblikk for den vordende far, jeg tror ikke han var forberedt på at knøttet var så baby-aktig.
Vi ringte til foreldre og søsken etterpå, så nå er det offisielt i familien.
For et nydelig bilde du fikk!!Da har vi vært på ultralyd å sett lille vakre for første gang Vis vedlegget 146738
For et nydelig bilde du fikk!!
Wow!! Fantastisk!!Da har vi vært på ultralyd å sett lille vakre for første gang Vis vedlegget 146738
Da har vi vært på ultralyd å sett lille vakre for første gang Vis vedlegget 146738
Det var jo kjempe bra bilde Hvor langt på vei var du da?
Lundring er kjempe dyktig! Skal til han selv den 4 desember og man får super flotte bilder av nurketDa har vi vært på ultralyd å sett lille vakre for første gang Vis vedlegget 146738
Lundring er kjempe dyktig! Skal til han selv den 4 desember og man får super flotte bilder av nurket
Se på lille vakre
Hørt godt om han han jeg snakket om er også kjempe dyktig og jobber itilegg på AhusTakk Dette var hos Vikek Sethi på Lørenskog. Meget dyktig lege. Han er overlege på kvinneklinikken på Ahus i tillegg til å drive privat praksis.
12+0 Fikk se en veldig aktiv baby. Den hoppet til inni magen. Vi lo så fælt! Babyen ble meget fornærmet, så da snudde den rumpa til
Vis vedlegget 147352
Ellers så ga legen meg et sjokk, han mente det var en gutt. Jeg som er SÅ sikker på at det er jente. Her ser man kjønnsorganet og to bein i lufta.
Vis vedlegget 147353
Ååå så gøy, og fine bilder Jøsses, så han sa gutt ja hehe..ikke rart du fikk sjokk da nei Jeg skal til fredag og er sykt spent. Jeg er da 13+0 og veeeldig spent på om hun kan se kjønnet allerede da