UL bilder

*Laila*

Forumet er livet
Tenkte det hadde vært morro å lage en tråd her inne på ul bildene vi får[:D]Hadde vært morro å sett alle babyene i alle magene våres[;)]

Her er mitt foreløbig fra uke 10+6[:)]

poff 

sukk.... jeg har ikke noen bilder jeg[:(] han var så urolig, og snudde seg slik at det ikke var mulig å få noe bilde...[:(]

ORIGINAL: katrine35+

sukk.... jeg har ikke noen bilder jeg[:(] han var så urolig, og snudde seg slik at det ikke var mulig å få noe bilde...[:(]

skal du avgårde en gang til da?

håper jeg kan få en gang til, har hatt minst 3 ul med de 2 andre...

håper jeg kan få en gang til, har hatt minst 3 ul med de 2 andre...
Du må jo få det da synes jeg.Da får du be babyen smile til fotografen[;)]må jo høre på mamman sin[;)]

... de var veldig usikre på termindatoen... kanskje jeg skulle kjøre på den!?!? sist var jeg veldig stor når det var 2 mnd igjen, lå langt over streken, så da fikk jeg ny ul pga de trodde kanskje det var feil termin...

... de var veldig usikre på termindatoen... kanskje jeg skulle kjøre på den!?!? sist var jeg veldig stor når det var 2 mnd igjen, lå langt over streken, så da fikk jeg ny ul pga de trodde kanskje det var feil termin...
ja spill på den,og si at du er veldig bekymra[;)]

hihi...[:D] skal være litt lur, må prøve i allle fall![;)]

Er det andre som har UL bilder de kan legge inn her? har så lyst til å se de[;)]

Jeg har et tidlig ultralyd bilde jeg også da... kan få se det.. [:)]

ORIGINAL: Pia81

Jeg har et tidlig ultralyd bilde jeg også da... kan få se det.. [:)]

[;)]så fin baby[;)]

Takker så masse for det.. Dette var i uke 11+3 eller no slikt... ca mente hun da... men var litt vanskelig å si, så vi får se på fredag om termin stemmer...

Takker så masse for det.. Dette var i uke 11+3 eller no slikt... ca mente hun da... men var litt vanskelig å si, så vi får se på fredag om termin stemmer...

[:D]Det blir spennende[:D]

Spennende ja!!! Jeg er helt over meg av begeistring allerede... Er det i morgen eller tirsdag du skal i vei?

Spennende ja!!! Jeg er helt over meg av begeistring allerede... Er det i morgen eller tirsdag du skal i vei?

[:D]Tirsdag kl 0930[:D]

Jeg vil så gjerne legge inn bildet av sønnen vår som vi fikk på ultralyden, men jeg får ikke til å ordne bildet. Det er for stort uansett.....noen som kan hjelpe?

[:)]fine bilder jenter[:)]Jeg skal oppdatere min på tirdag etter UL[;)]

Her er lillegullet mitt. 19+3

her vinker h*n til mamman og pappan sin[:D]

[:D]Så fine bilder dere fikk[:D]

Back
Topp