UL bilder

nå tror jeg bildet er med av gutten min.....ser nesten alle fingrene

Det var jo kjempe tydelig....

Å så jeg gleder meg, en uke igjen [:D]

Her er ett ul bilde fra "akuttimen" på sykehuset i helga,18+2[:)]
poff

Her er ett bilde fra UL i går.Det skal vise tissen hans[:)]Ellers fikk jeg ikke mange gode bilder,de er litt uklare..

Uke19[:)]

poff 

her er bilde av prinsessa vår[:D]

og et "high five"bildet[:D]

dytt[:)]

takk[:D]inn med nurka folkens,vi vil se bilder[:D]

Lurer på hva it-sjefen på jobben sier om jeg spør om hjelp til å legge inn magebilde og få scannet UL-bilde..hihi..[:D]

God morgen[:)]
Jeg skal prøve å få legge inn UL bidlet av prinsessa mi senere idag, har et når hun tutter på tommelen, jeg ble helt smelte[:)]

Det er vår første unge, og vi gleder oss sånn, men når jeg ser på bildene deres av magene, så er dere så mye større enn meg..... Kan nesten kje vente lenger på strutte magen[:D] Vil at alle skal se at jeg er gravid og lykkelig [:D]

Nina22

Vi førstegangsfødende er litt treige når det gjelder den magen. Men min vokser fra dag til dag nå.. Kjenner det godt av og til. Det siste døgnet har turbogutten også vært veldig aktiv, og det er morro. Merker at samboeren min er utålmodig på å også få kjenne. Blir nesten litt frustret på hans vegne [:-].
Noen som vet sånn ca hvilken uke barnefaren også kan merke liv? [:)]

ORIGINAL: Flori

Plutselig så spretter magen din bare ut [;)].

ja jeg merka stor(stor å stor [:D])forskjeld på magen fra uke 17 til 18.håper den forsetter slik en stund til fremover[:)]moro at det skjer noe.

ORIGINAL: Irene29

Lurer på hva it-sjefen på jobben sier om jeg spør om hjelp til å legge inn magebilde og få scannet UL-bilde..hihi..[:D]

det er jo tross alt viktige saker vi snakker om her...det må han skjønne[:D]

hehe... [:D] Ja!

Fine bilder fra UL stardust[:)]

må du scanne dem da?inmgen digital kamera?[8|]

Kan man ta bilder av dem med dig kamera?[8|] Det har jeg ikke tenkt på... Må prøves! [:D]

Vet du hva du skal få? jeg skal prøve å få lagt inn mage bilde og UL bilde i kveld?
om ditt bilde Irene er fra nå når du er i uke 18? For da er det ikke altså bare jeg føler meg liten i forhold til hvor langt inne i svanger skapet jeg er ;)

jeg er førstegangsfødende..
å her ser du magen min...
på profilbilde

Hei. Jeg er gravid for 2. gang. Pappaen kjente liv i går for første gang. Jeg er i uke 19.4.
Kanskje ligger barnet mitt slik til at en lett kan kjenne sparkene utenifra.
I forrige svangerskap kjente pappan ikke liv før uke 23 eller no sånt.

Back
Topp