*UL BILDENE VÅRE*

Det er så surrealistisk! Å se det lille hjerte banke :love7 Alt var i skjønneste orden, lille perfekte knøtte mitt ❤️ Ble også fremskyndet til 8+4:happy:
 

Vedlegg

  • IMG_20220401_161809.jpg
    IMG_20220401_161809.jpg
    595,7 KB · Visninger: 110
7+6 :love2
 

Vedlegg

  • 9A8D8CCE-5690-41EA-AC64-B52CF3691AA2.jpeg
    9A8D8CCE-5690-41EA-AC64-B52CF3691AA2.jpeg
    64 KB · Visninger: 86
  • image.jpg
    image.jpg
    1,7 MB · Visninger: 90
7 uker:happy: Så utrolig godt å høre hjertet banke!
 

Vedlegg

  • 9E838D5F-AAD4-4C54-B781-A4363B5E5E54.jpeg
    9E838D5F-AAD4-4C54-B781-A4363B5E5E54.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 101
Jeg er bare nysgjerrig: hva er grunnen til at dere tar ultralyd allerede rundt uke 6-7 (jeg visste ikke at det var «vanlig» og har bare gått og ventet på den jeg fikk av sykehuset), og hvor mange TUL skal dere på totalt før OUL? Jeg skal på min første TUL når jeg er 12+1. Gleder meg veeeldig :D
 
Last edited:
Jeg er bare nysgjerrig: hva er grunnen til at dere tar ultralyd allerede rundt uke 6-7, og hvor mange TUL skal dere på totalt før OUL? Jeg skal på min første TUL når jeg er 12+1. Gleder meg veeeldig :D
For min del handlet det om å se at det faktisk er noe der inne, for det var så vanskelig å forstå (og er det egentlig fortsatt, hehe). Har dratt på fire TUL og skal på en til, som sikkert høres helt hårreisende ut for noen, men for oss har det vært helt kanon. Ikke bare har det vært veldig betryggende å se at alt er bra så jeg kunne slappe av mer, men det har også vært helt uvurderlig å se utviklingen siden sist. Verdt hver eneste krone :) Kommer nok ikke til å gjøre det igjen om vi får enda et barn senere, men denne første gangen var det uten tvil en god investering for oss.
 
For min del handlet det om å se at det faktisk er noe der inne, for det var så vanskelig å forstå (og er det egentlig fortsatt, hehe). Har dratt på fire TUL og skal på en til, som sikkert høres helt hårreisende ut for noen, men for oss har det vært helt kanon. Ikke bare har det vært veldig betryggende å se at alt er bra så jeg kunne slappe av mer, men det har også vært helt uvurderlig å se utviklingen siden sist. Verdt hver eneste krone :) Kommer nok ikke til å gjøre det igjen om vi får enda et barn senere, men denne første gangen var det uten tvil en god investering for oss.

Samme her. Første gang vi går igjennom dette, og det skulle også vært umulig - så er vanskelig å forstå/ta innover seg. I tillegg til en hard start med store smerter og mye blødninger. Så får god oppfølging offentlig også. Har hatt 3 offentlig og 2 privat så langt. Private var helt i begynnelsen da det var lang ventetid offentlig, også en nå før påske - da vi ville forsikre oss om at alt er ok før vi forteller nyheten til hans familie :love2 for oss er det en liten sum å betale for lavere skuldre og å dempe frykten. Det er veldig ønsket dette, så bare føles bedre å vite :Heartred
 
Jeg er bare nysgjerrig: hva er grunnen til at dere tar ultralyd allerede rundt uke 6-7 (jeg visste ikke at det var «vanlig» og har bare gått og ventet på den jeg fikk av sykehuset), og hvor mange TUL skal dere på totalt før OUL? Jeg skal på min første TUL når jeg er 12+1. Gleder meg veeeldig :D
Jeg skal kun på en TUL gjennom det offentlige i uke 12 :)
 
Jeg er bare nysgjerrig: hva er grunnen til at dere tar ultralyd allerede rundt uke 6-7 (jeg visste ikke at det var «vanlig» og har bare gått og ventet på den jeg fikk av sykehuset), og hvor mange TUL skal dere på totalt før OUL? Jeg skal på min første TUL når jeg er 12+1. Gleder meg veeeldig :D
Går hyppig pga gjentatte spontanaborter tidligere.
 
Jeg er bare nysgjerrig: hva er grunnen til at dere tar ultralyd allerede rundt uke 6-7 (jeg visste ikke at det var «vanlig» og har bare gått og ventet på den jeg fikk av sykehuset), og hvor mange TUL skal dere på totalt før OUL? Jeg skal på min første TUL når jeg er 12+1. Gleder meg veeeldig :D
Jeg har vært på 1 privat og skal på en offentlig neste uke. Jeg ble henvist offentlig 25 mars med grunnlag usikker svangerskapslengde da jeg ikke har hart skikkelig mens etter p-sprøyta. Hadde en rar blødning 12 februar så gikk ut ifra den egentlig, men det er og eneste blødningen etter siste sprøyte januar 2021. ettersom det var så lang ventetid på offentlig bestilte vi privat ettersom vi ønsket å fortelle mine foreldre det nå i helga som var, men avbestiller ikke offentlig selvom for det er da en fin måte å sjekke at alt fortsatt står bra til :love2
 
Jeg er bare nysgjerrig: hva er grunnen til at dere tar ultralyd allerede rundt uke 6-7 (jeg visste ikke at det var «vanlig» og har bare gått og ventet på den jeg fikk av sykehuset), og hvor mange TUL skal dere på totalt før OUL? Jeg skal på min første TUL når jeg er 12+1. Gleder meg veeeldig :D
For min del ble det en trygghet å dra tidlig denne gangen.:happy:
Hadde sa i høst etterfulgt av exu. Operert ut en eggleder pga svangerskap utenfor livmoren i november.

Så begynte jeg å blø litt friskt blod 6+2 denne gangen og bestilte TUL dagen etter hvor hjertet slo og alt var fint!

så fikk jeg ultralyd av legen min som henviste 8+1 pga historikken og for at jeg var bekymret. Alt var fortsatt fint .

Nå har jeg bestilt privat til 12+6 hos samme damen som så at jeg ventet gutter i samme uke tilbake i 09’ og 12’:happy::Heartred

Er så sykt nysgjerrig av meg og satser på å få vite kjønn da:love7:notworthy
 
Jeg er bare nysgjerrig: hva er grunnen til at dere tar ultralyd allerede rundt uke 6-7 (jeg visste ikke at det var «vanlig» og har bare gått og ventet på den jeg fikk av sykehuset), og hvor mange TUL skal dere på totalt før OUL? Jeg skal på min første TUL når jeg er 12+1. Gleder meg veeeldig :D
Jeg bestiller private tul fordi jeg har mistet mye. Det gjør meg trygg, og det er viktig for meg ❤️ Jeg får offentlige tul pga ivf og alder, men har ikke benyttet meg av det enda. Jeg kjenner en utrolig dyktig privat gynekolog, så jeg går dit ❤️
 
10+4 :Heartbigred så lettet og glad !!
 

Vedlegg

  • 88C158CE-3CD1-40BA-89EA-21192E0FB8A5.jpeg
    88C158CE-3CD1-40BA-89EA-21192E0FB8A5.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 71
Back
Topp