*UL BILDENE VÅRE*

Så deilig utfall :Heartred
Hva ble du målt til å være? Jeg skal når jeg er 5+6 og er egentlig litt redd for å ikke se noe. Skal uken etter også, men vil så gjerne så tidlig som mulig.
Jeg var ca 5+6 første gangen når hun så bare plommesekken. I dag skal jeg være ca 6+6, hun målte ca 6+4 som hun sa var bra. Og at jeg muligens er ca 6+4/6+5, men kan også være 6+6. Utstyrer er ikke tipp topp, men helt greit.

Jeg var ca 5+6 første gangen når hun så bare plommesekken. I dag skal jeg være ca 6+6, hun målte ca 6+4 som hun sa var bra. Og at jeg muligens er ca 6+4/6+5, men kan også være 6+6. Utstyrer er ikke tipp topp, men helt greit.
Takk for svar. Da kan det hende du var 5+4/5 sist, og at det kanskje var grunnen til at du ikke så mer ❤️ Kjenner jeg gruer meg veldig.

Hvorfor skal du så tidlig? Jeg skulle ønske jeg hadde dratt først nå. Men det var legen som ville ha meg inn så tidlig
Jeg vil så tidlig. Har flere sa bak meg og trenger å se om det er noe der. Skal igjen uka etter for å se mer. Men klarte ikke å motstå å bestille en så tidlig. Det er helg i mellom ellers hadde jeg sikkert drøyd den en dag eller to.

Ja, skjønner det godt. Derfor jeg også dro så tidlig. Masse lykke til, håper bare de du drar til har godt utstyr. Hvis ikke så kan du tenke på meg, som dro en uke senere og så et bankende lite hjerte.:Heartred

Var på første TUL idag og babyen vår er jo bitte liten i forhold til de som jeg ser på bildene her:wideyed: Så ett lite hjerte banke og er så glad for det:Heartred jordmor ville tro at jeg akkurat har bikket 6 uker, men i følge mens så er jeg 6+4:rolleyes:

Vedlegg

• 764F448C-9FB0-4590-B138-29675D8CAB24.jpeg
    764F448C-9FB0-4590-B138-29675D8CAB24.jpeg
    101,5 KB · Visninger: 85
Tw for sensitive hormoner..... men positivt utfall:Heartred

Var på min andre tul, hvor den første var litt trist siden bare plommesekken vistes. Med ikke jevn hcg stigning som forventet, var både jeg og legen lite motiverte.
Men lille i magen var der med et bankende hjerte:Heartbigred. Viste seg å være noen dager bak forventet dato. Så vi bestemte oss for å ikke ta mer blodprøver, heller ny ul neste uke. Og være positive og glede seg over et lite hjerte som banker i magen min:HeartredVis vedlegget 379562
Så godt❤️ Hvor langt er du ?

I følge lmp ca var jeg 6+6 når jeg var på ul. Embryoet målte 6+3, og hjertelyd på 110. Dette sa hun var helt normalt. Jeg skal igjen neste uke så blir spennede å se. Men denne gangen så har jeg en positiv innstilling. Og gleder meg til å se utviklingen. Nå kjenner jeg at dette går bra❤

Såå koselig, ja, det er helt spinnvilt. Jeg ble rett og slett målløs da jeg lå der og ikke minst da jeg fikk høre hjertet slå. Nesten vanskelig å ta innover seg... Det sykeste var egentlig å se hvor "mye" som hadde skjedd fra forrige TUL som var gjort mindre enn en uke før, legger ved bilde her. At det kan vokse så mye på bare noen dager – og se forskjellen i hjertebank!
Hvor langt var du her? Og så du hjertet slå der?

Ny ultralyd idag:Heartred
Ble satt frem fra 7+5 til 8+1:love7:notworthy

Alt var fint! Neste gang er jeg 12 uker og håper på å få sett kjønn:Heartred

8AA6FE7D-65A2-49F3-B5EF-650D949009C9.png

Last edited:
Kanskje et dumt spørsmål;
Hvorfor blir man satt frem i tid, når de har målt på TUL før hvor langt man var? :pompus:
Haha, aner ikke! Godt spørsmål. :happy::hilarious:
Tenker at OUL får avgjøre.. den er tryggest og mest riktig!
Men oppi hodet mitt er jeg glad til for noen dager nå i en kritisk tid:hilarious::wideyed:
Så jeg går for 8+1:p

Haha, aner ikke! Godt spørsmål. :happy::hilarious:
Tenker at OUL får avgjøre.. den er tryggest og mest riktig!
Men oppi hodet mitt er jeg glad til for noen dager nå i en kritisk tid:hilarious::wideyed:
Så jeg går for 8+1:p

Haha ja, selvfølgelig deilig at man er lenger på vei,:Dspent selv om jeg blir satt frem i tid.. Men klarer ikke å forstå logikken bak det. Må evt være at de har målt feil på den første TUL.:p

Haha ja, selvfølgelig deilig at man er lenger på vei,:Dspent selv om jeg blir satt frem i tid.. Men klarer ikke å forstå logikken bak det. Må evt være at de har målt feil på den første TUL.:p
Første tul var ganske så tidlig, så er vel heller vanskelig å få riktige mål når lille var 6 mm kontra 1,4 cm:happy::hilarious: vil jeg tro da..

Var på første svangerskapskontroll hos fastlegen i dag og hun hørte på bekymringene mine og foreslo å gjøre en ultralyd for å se. Hun er rimelig god på det men ikke spesialist på feltet så hjerteblink var ikke lett å finne. Fikk hvertfall bekreftet at det er en liten knøtt der inne velplassert i livmora og målene stemte overens med hvor langt jeg har kommet utifra menstermin :love7 nå vurderer jeg å utsette tul hos jordmor neste uke noen dager for å få se litt mer. Så letta :love017

Vedlegg

• IMG_20220401_120248.jpg
    IMG_20220401_120248.jpg
    1,9 MB · Visninger: 84
Back
Topp