*UL BILDENE VÅRE*

Fra TUL i går. Står 6+5 på ene bildet men etter mine egne beregninger så er jeg 6+3 i dag (6+2 i går da bildet ble tatt) :) Lille bønne :Heartpink Hjertebank på linjen nederst!
 

Vedlegg

  • IMG_0829.jpg
    IMG_0829.jpg
    1,3 MB · Visninger: 240
Fra TUL i går. Står 6+5 på ene bildet men etter mine egne beregninger så er jeg 6+3 i dag (6+2 i går da bildet ble tatt) :) Lille bønne :Heartpink Hjertebank på linjen nederst!

Åååh herre så sinnsykt!!:Heartred Blir så glad og spent av å se sånne bilder :D
 
Åååh herre så sinnsykt!!:Heartred Blir så glad og spent av å se sånne bilder :D
Så fantastisk ❤️❤️
Såå koselig, ja, det er helt spinnvilt. Jeg ble rett og slett målløs da jeg lå der og ikke minst da jeg fikk høre hjertet slå. Nesten vanskelig å ta innover seg... Det sykeste var egentlig å se hvor "mye" som hadde skjedd fra forrige TUL som var gjort mindre enn en uke før, legger ved bilde her. At det kan vokse så mye på bare noen dager – og se forskjellen i hjertebank!
 

Vedlegg

  • IMG_0831.jpg
    IMG_0831.jpg
    1,3 MB · Visninger: 211
Såå koselig, ja, det er helt spinnvilt. Jeg ble rett og slett målløs da jeg lå der og ikke minst da jeg fikk høre hjertet slå. Nesten vanskelig å ta innover seg... Det sykeste var egentlig å se hvor "mye" som hadde skjedd fra forrige TUL som var gjort mindre enn en uke før, legger ved bilde her. At det kan vokse så mye på bare noen dager – og se forskjellen i hjertebank!

Woow :pompus::Heartred:Heartred
:talk017
 
Fra TUL i går. Står 6+5 på ene bildet men etter mine egne beregninger så er jeg 6+3 i dag (6+2 i går da bildet ble tatt) :) Lille bønne :Heartpink Hjertebank på linjen nederst!

Spurte du om å få bilde? Eller tar de alltid bilde på TUL? :shy:
 
6+3 i følge målene til gyn, men da må jeg ha testet positivt 3+0 og hatt 71 i hcg allerede 3+2. Så tror egentlig jeg er noen dager lengre på vei! Ny ultralyd neste uke!

Hadde en skikkelig følelse på at det va to inni der, men i følge gyn var det bare en! Ikke at hu letet heller, undersøkelsen var over på 1 minutt:hilarious:

Åååh da var første UL gjort, så deilig! ❤️
 
Da var min aller første TUL over. :shy:For en opplevelse, viste ikke at jeg skulle bli så rørt av å se det lille vesenet :p Alt var som det skulle, hjertefrekvensen var fin, målt til 6mm. :HeartpinkVar vist 6+2 istedefor 6+3.:wacky:
 

Vedlegg

  • B892469D-CC09-4143-9707-767B707A31A8.jpeg
    B892469D-CC09-4143-9707-767B707A31A8.jpeg
    596,3 KB · Visninger: 136
Da var min aller første TUL over. :shy:For en opplevelse, viste ikke at jeg skulle bli så rørt av å se det lille vesenet :p Alt var som det skulle, hjertefrekvensen var fin, målt til 6mm. :HeartpinkVar vist 6+2 istedefor 6+3.:wacky:
Så kjekt! Gratulerer :Heartred
 
Da var min aller første TUL over. :shy:For en opplevelse, viste ikke at jeg skulle bli så rørt av å se det lille vesenet :p Alt var som det skulle, hjertefrekvensen var fin, målt til 6mm. :HeartpinkVar vist 6+2 istedefor 6+3.:wacky:
Fantastisk❤️
 
Da var min aller første TUL over. :shy:For en opplevelse, viste ikke at jeg skulle bli så rørt av å se det lille vesenet :p Alt var som det skulle, hjertefrekvensen var fin, målt til 6mm. :HeartpinkVar vist 6+2 istedefor 6+3.:wacky:
Åååå så herlig!!:happy::Heartred:love7
 
Tusen takk alle sammen :love7 var så fryktelig nervøs før timen, så deilig å kunne slappe av litt nå:Heartred
 
Da har jeg vært på tidlig ultralyd og sett en liten bønne med bankende hjerte:Heartred Er så lettet og glad, alt så veldig fint ut. Er 7+2 i dag, muligens 1-2 dager mer. Bittelille var 1,3 cm lang :happy:Fantastisk følelse, kan liksom puste litt ut og tro på at det går bra nå:Heartred
 

Vedlegg

  • download.jpeg
    download.jpeg
    184,1 KB · Visninger: 154
Da har jeg vært på tidlig ultralyd og sett en liten bønne med bankende hjerte:Heartred Er så lettet og glad, alt så veldig fint ut. Er 7+2 i dag, muligens 1-2 dager mer. Bittelille var 1,3 cm lang :happy:Fantastisk følelse, kan liksom puste litt ut og tro på at det går bra nå:Heartred

Så herlig å se! ❤️ Da kan du nyte tiden fremover :love7
 
Back
Topp