Ul bilde!

Jaaa <3 Ble tårevått, er mitt første og sambo sitt andre, var helt magisk og høre hjertelyden <3

Nei såå søt!!;)

PS, vet du at det står fullt navn øverst på bildet!

Jaaa <3 Ble tårevått, er mitt første og sambo sitt andre, var helt magisk og høre hjertelyden <3

Har vært på 3 UL denne gangen, så langt. Men ennå ikke hørt hjertelyden. Skal få høre den om litt over to uker, så gleder meg veldig til det. Er så spesielt å kunne høre hjertet slå også <3

Så koselig :D Vi var også på ul i dag, så hjertet slå, men fikk ikke høre hjertelyd, misunnelig på deg der ;)

Hihi ;-) Her i Hellas satte di på lyden, både jeg og sambo fikk tårer i øynene :-)

Vurderer selv å dra på tidlig ul hvis jeg ikke får høre hjertelyden på svangerskapskontrollen hos legen på tirsdag, da er jeg 11+4 :-) kanskje jeg drar på ul uansett :-)

Vurderer selv å dra på tidlig ul hvis jeg ikke får høre hjertelyden på svangerskapskontrollen hos legen på tirsdag, da er jeg 11+4 :-) kanskje jeg drar på ul uansett :-)
Syntes jeg du skal gjøre ;-)
Det er helt magisk :-D Gikk endelig opp for meg at jeg faktisk er gravid :-P

Vurderer selv å dra på tidlig ul hvis jeg ikke får høre hjertelyden på svangerskapskontrollen hos legen på tirsdag, da er jeg 11+4 :) kanskje jeg drar på ul uansett :)

Anbefaler tidlig ul, er magisk og verdt det <3 Angående hjertelyd på kontroll så er det noen som gjør det, andre ikke. Mange r veldig konsekvente på å ikke se etter den før en stund etter uke 12. Da man veldig ofte ikke finner den før uke 12 og det kan føre til redsel hos mange gravide.

Back
Topp