Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har bare søkt en plass nå og får vi ikke der så blir eg hjemme Vi gidder ikke levering og henting flere steder når vi har råd til å være hjemme [emoji4] Men ikke bare bare å være vekke fra en sjefstillingHaha sist sa jeg til jobben at vi ikke fikk barnehageplass. ( fikk tilbud i feil barnehage når han var 9 mnd. Litt for tidlig for oss) sjefen min likte ikke unnskyldningen min og ville gjerne ringe rundt til barnehager i nærheten for å holde meg i jobb. Jeg jobbet da deltid noen uker. Kjekt med den ekstra tiden hjemme![]()
Kanskje lurt å vente et par måneder med å sjekke? Det er en risiko at kontantstøtte og barnetrygd forsvinner og det kan bli gratis barnehage i stedet. Men det er ikke avgjort enda. Tror det er i mai de skal avgjøre hva de skal gjøreNoen som vet hvor mye kontantstøtta er på? Er for lat til å Google [emoji28]
Oja du har sjefsstilling ?Vi har bare søkt en plass nå og får vi ikke der så blir eg hjemme Vi gidder ikke levering og henting flere steder når vi har råd til å være hjemme [emoji4] Men ikke bare bare å være vekke fra en sjefstilling
Ja, avdelingssjef [emoji2]Oja du har sjefsstilling ?![]()
Hva jobber du med? Kaker?Ja, avdelingssjef [emoji2]
Nei, påsmurt [emoji846] Men er utdannet institusjonskokk [emoji846]Hva jobber du med? Kaker?
Oja. En venninne har deg som venn på Fb hun var konditor men ikke nå lengre. Då tenkte dere kanskje har jobbet sammen tidligere xDNei, påsmurt [emoji846] Men er utdannet institusjonskokk [emoji846]
Kommer jo an på hvor ho har jobbet [emoji846]Oja. En venninne har deg som venn på Fb hun var konditor men ikke nå lengre. Då tenkte dere kanskje har jobbet sammen tidligere xD
Lie NilsenKommer jo an på hvor ho har jobbet [emoji846]
Måtte inn å sjekke på Facebook nå, ho var lærling for mange år siden, men vi var ikke på samme avdeling [emoji846]Lie Nilsen
Nei!!! Helt sant, da vet jeg ikke hva det blirSå for din del så burde det ikke gjøres den endringen på kontant støtten og barnetrygden som de vurderer![]()
Nei!!! Helt sant, da vet jeg ikke hva det blirtypisk at det skulle skje!! Her har jeg betalt skatt som bare det, og skulle endelig benytte meg av en "gode" for en gangs skyld.... men håper det drøyer igjennom høringer viss det skulle bli besluttet.
Ja jeg håper også det! De må Ko tenke på At folk har planlagt frem i tid og har "regnet" med kontantstøtten. Orker ikke å gå å tenke på det uansett... får bare ta det viss det skulle skjeTenker at vi ikke skal behøve bekymre oss for det siden barna våre allerede er født(barnetrygden er uansett safe, siden den allerede er begynt utbetalt) Sånne avgjørelser kan vel ikke tas med tilbakevirkende kraft, så det må bli for barn født etter en dato i fremtiden vil jeg gjette, både trygd og kontantstøtte
...og så spørs det om noen tør å gå til valg på at den skal fjernes, så skjer sikkert ikke på en stund ennå
![]()
Hehe okiMåtte inn å sjekke på Facebook nå, ho var lærling for mange år siden, men vi var ikke på samme avdeling [emoji846]
Det står jo ingenting om når det eventuelt starterNei!!! Helt sant, da vet jeg ikke hva det blirtypisk at det skulle skje!! Her har jeg betalt skatt som bare det, og skulle endelig benytte meg av en "gode" for en gangs skyld.... men håper det drøyer igjennom høringer viss det skulle bli besluttet.
Ja syns de bør endre det etter jeg er ferdig med permisjonenDet står jo ingenting om når det eventuelt startermen staten betaler allerede nesten hele barnehagen, så hvis de betaler den og SFO så går det ca opp i utgiftene uansett. Noen har veldig trang økonomi pga barnehage og skole og flere barn. Men kjedelig om man vil være lengre hjemme
Enig i denJa syns de bør endre det etter jeg er ferdig med permisjonen![]()
Så kortBor i Spania og her har vi kun 4 måneder permisjon!
Jeg kommer til å ta 3 måneder ulønnet permisjon (har spart opp penger) og etter det jobbe ca 50% de neste 5 månedene i alle fall.
Mannen har hele 4 uker permisjon å rutte med!![]()