Ulønnet permisjon

Noen som vet hvor mye kontantstøtta er på? Er for lat til å Google [emoji28]

Haha sist sa jeg til jobben at vi ikke fikk barnehageplass. ( fikk tilbud i feil barnehage når han var 9 mnd. Litt for tidlig for oss) sjefen min likte ikke unnskyldningen min og ville gjerne ringe rundt til barnehager i nærheten for å holde meg i jobb. Jeg jobbet da deltid noen uker. Kjekt med den ekstra tiden hjemme :)
Vi har bare søkt en plass nå og får vi ikke der så blir eg hjemme Vi gidder ikke levering og henting flere steder når vi har råd til å være hjemme [emoji4] Men ikke bare bare å være vekke fra en sjefstilling

Noen som vet hvor mye kontantstøtta er på? Er for lat til å Google [emoji28]
Kanskje lurt å vente et par måneder med å sjekke? Det er en risiko at kontantstøtte og barnetrygd forsvinner og det kan bli gratis barnehage i stedet. Men det er ikke avgjort enda. Tror det er i mai de skal avgjøre hva de skal gjøre

Vi har bare søkt en plass nå og får vi ikke der så blir eg hjemme Vi gidder ikke levering og henting flere steder når vi har råd til å være hjemme [emoji4] Men ikke bare bare å være vekke fra en sjefstilling
Oja du har sjefsstilling ? :)

Nei, påsmurt [emoji846] Men er utdannet institusjonskokk [emoji846]
Oja. En venninne har deg som venn på Fb hun var konditor men ikke nå lengre. Då tenkte dere kanskje har jobbet sammen tidligere xD

Så for din del så burde det ikke gjøres den endringen på kontant støtten og barnetrygden som de vurderer :p
Nei!!! Helt sant, da vet jeg ikke hva det blir :( typisk at det skulle skje!! Her har jeg betalt skatt som bare det, og skulle endelig benytte meg av en "gode" for en gangs skyld.... men håper det drøyer igjennom høringer viss det skulle bli besluttet.

Nei!!! Helt sant, da vet jeg ikke hva det blir :( typisk at det skulle skje!! Her har jeg betalt skatt som bare det, og skulle endelig benytte meg av en "gode" for en gangs skyld.... men håper det drøyer igjennom høringer viss det skulle bli besluttet.

Tenker at vi ikke skal behøve bekymre oss for det siden barna våre allerede er født ;) (barnetrygden er uansett safe, siden den allerede er begynt utbetalt) Sånne avgjørelser kan vel ikke tas med tilbakevirkende kraft, så det må bli for barn født etter en dato i fremtiden vil jeg gjette, både trygd og kontantstøtte :) ...og så spørs det om noen tør å gå til valg på at den skal fjernes, så skjer sikkert ikke på en stund ennå :)

Tenker at vi ikke skal behøve bekymre oss for det siden barna våre allerede er født ;) (barnetrygden er uansett safe, siden den allerede er begynt utbetalt) Sånne avgjørelser kan vel ikke tas med tilbakevirkende kraft, så det må bli for barn født etter en dato i fremtiden vil jeg gjette, både trygd og kontantstøtte :) ...og så spørs det om noen tør å gå til valg på at den skal fjernes, så skjer sikkert ikke på en stund ennå :)
Ja jeg håper også det! De må Ko tenke på At folk har planlagt frem i tid og har "regnet" med kontantstøtten. Orker ikke å gå å tenke på det uansett... får bare ta det viss det skulle skje

Det står jo ingenting om når det eventuelt starter :) men staten betaler allerede nesten hele barnehagen, så hvis de betaler den og SFO så går det ca opp i utgiftene uansett. Noen har veldig trang økonomi pga barnehage og skole og flere barn. Men kjedelig om man vil være lengre hjemme

Det står jo ingenting om når det eventuelt starter :) men staten betaler allerede nesten hele barnehagen, så hvis de betaler den og SFO så går det ca opp i utgiftene uansett. Noen har veldig trang økonomi pga barnehage og skole og flere barn. Men kjedelig om man vil være lengre hjemme
Ja syns de bør endre det etter jeg er ferdig med permisjonen:p

Bor i Spania og her har vi kun 4 måneder permisjon!:eek:
Jeg kommer til å ta 3 måneder ulønnet permisjon (har spart opp penger) og etter det jobbe ca 50% de neste 5 månedene i alle fall.

Mannen har hele 4 uker permisjon å rutte med! :confused:

Bor i Spania og her har vi kun 4 måneder permisjon!:eek:
Jeg kommer til å ta 3 måneder ulønnet permisjon (har spart opp penger) og etter det jobbe ca 50% de neste 5 månedene i alle fall.

Mannen har hele 4 uker permisjon å rutte med! :confused:
Så kort :o da kan de starte i barnehage 4-5 mnd?

Back
Topp