Ukvinnerlig? Jeg? flere?

ORIGINAL: suprAnirac

Jeg har aldri brukt å ha på meg bodylotion. Synes det er ekkelt. (bruker solfaktor ja)
Ikke liker jeg slik krem i ansiktet eller.
I værtfall ikke slik brunkrem. Isj!

føler at huden blir stiv og ekkel.

Eneste kremene jeg evt. bruker er til henden (jobber i helsesektoeren, hyppig håndvask) og av til til tottelottene. (tåfisene)[:D]

Dere da? Flere som IKKE bruker dill-dall kremer her? [:D]

Er det lite femenint å bruke minimalt med sminke og kremer?

Jeg bruker krem på hendene og på armene pga tørr-eksem der.  Ellers bruker jeg bodylotion om sommeren når jeg soler meg mye pga tørrhet.  I ansiktet må jeg bruke krem daglig pga tørr tørr tørr hud! Mascara bruker jeg hver dag, men ikke noe annet.  Til fest bruker jeg mascara,øyeskygge og lipgloss.

Synes ikke hvor mye/mange produkter man bruker sier noe om femininitet.  Kankskje heller noe om hvor fornøyd man er med sitt eget utseende.  Tror de som lesser på med mye sminke kanskje ikke er så veldig førnøyde med seg selv ?!? eller??

Jeg for min del, synes man er feminine hvis man tar vare på seg selvog kroppen sin, enten om det er med eller uten produkter!

ORIGINAL: henriette21

du er jo ikke noe mindre kvinne for det!!
mange som ikke bruker kremer og sminke,og det er jo helt greit det!!
jeg selv bruker kremer og sminke,men alle er forskjellige!!

og takk gud for det hehe.. [:D]

sign. Jeg bruker krem og sminke fordi det er det jeg føler meg mest vel med, men det er opp til hver enkelt..[:)]

æ har stortsett aldri brukt hudkrem.. sminke bruke æ kun t fest..

men på vintern bruke æ å bli litt tørr i ansikte etter dusj å sånt vist d e veldi kalt her, men da hold d m en gang om dagen..

men etter at æ blei gravid har æ vært ultra tørr i ansiktet... ser ut som æ flasse av på enkelte plassa[>:] så da må æ smørre...

å hendern no å da sia æ jobbe i helsesektorn å vaske hendern m såpe å sprit OFTE..

Jeg bruker minimalt med både kremer og sminke. litt farge på vippene er vel alt. Napper litt øyebryn vert jubel år.

Null krem og null sminke.

Bruker krem i ansiktet etter babysvømminga, men det er fordi jeg blir såå stiv i trynet[8D][8D]

Hihih, pøver å smøre strekkmerkene innimellom, men det skjer vell 2-3 ganger i måneden. Hater å kle på meg hvis jeg har på krem[&:] 

Brunkrem er kun på fest og spesielle anledninger, men bruker helst pudder.

Bruker ikke sminke hver dag for det gidder jeg ikke..

jeg rengjør huden hver kveld og tar på en krem og dagen derpå tar jeg på samme kremen..men står jeg opp en dag og ikke orker å gjøre alt dette,betyr det vel ikke at jeg er u-feminin av den grunn[:D]

Back
Topp