Ukomfortabel..

Tildus

Forelsket i forumet
MayDay2021
✨️Julestjernene2023✨️
Etter jeg ble gravid har jeg vært konstant oppblåst, mer eller mindre hele dagen. Passer ikke klærne lengre, alt som strammer er ubehagelig og føler for å kle meg i svære telt klær for å skjule. Mye kvalm med en del oppkast, likevel ser det ut som jeg har lagt på meg en del allerede (i tillegg til nok noen ferie kilo)
Generelt føler jeg meg svært ukomfortabel i egen endret kropp om dagen.
Andre som føler likt?

Jepp. Synes det er ubehagelig å se ut som jeg er 5mndr på vei når jeg kun er 8uker.

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Før jeg ble gravid og før ferien hadde jeg trent en del og også hatt en Alovera detox og gått med i vekt og strammet inn en del med styrketrening så å gå fra det til nå å se ut som 5-6 mnd på vei inn i uke 9 syns jeg er svært ubehagelig. Ikke vært gravid før heller så ny og rar opplevelse, klarer ikke helt å orientere tankene rundt det. Er veldig glad for at jeg er gravid, men samtidig litt nedfor av alle endringene jeg ikke helt klarer å godta enda.

Føler det også sånn... enda dette er mitt tredje barn og fjerde svangerskap! Alt blir bedre når livmoren kommer opp av bekkenet og det begynner å bli ordentlig babybump istedet for oppblåsthet. .. :)

Har det på samme måte.....Føler meg egentlig mer feit enn gravid :( Har gått opp 2-3 kg og er litt uti uke 9. Ikke føler jeg at jeg spiser mer enn vanlig heller. Alt er liksom bare så dvaskt:oops:

Jeg har også gått opp mange kilo nå. Veide meg hjemme fra ferie og da hadde jeg gått opp 3 kg. Heldigvis passer buksene i rumpe og lår (er her jeg legger på meg først), så jeg tror det meste av vekta ligger i magen. Magen var faktisk begynt å bli flat igjen på slutten av ferien, men tror den har fått fibersjokk av å komme tilbake til norge! Går forhåpentligvis over igjen :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det er det samme her, oppblåst i magen, samt litt feriemage etter mye is:-). I dag ble jeg faktisk spurt om når jeg hadde termin for hun kunne se det på meg at jeg var gravid. Jeg er bare 9 uker. Har gått opp 2-3 kg. Sukk. Men jeg har fått et tips om å ikke drikke noe med kullsyre (gjelder også farris etc), så jeg prøver å unngå det.
I tillegg har jeg alltid hatt litt hard mage, så jeg har også fått et tips om å legge svisker i vann om kvelden og spise de oppblåtte sviskerne om morgenen. Kan legges i yoghurt, frokostblanding etc. Håper det vil virke, for nå er det vanskelig å finne klær som passer og ser noenlunde grei ut.

Kjenner meg veldig igjen!!!
Og j er ikke mer enn 7 uker i mårra..
J har mistet noen ganger så j er bare glad j et gravid, og håper j får være d i en del mnd til!
Også prøver j å tenke at d er en tid for alt, nå er d tid for å holde seg litt i form, spise Sundt og å prøve å hvile når j er helt på felgen. Treninge, slanking og å finne formen må komme litt seinere.
I mellomtiden prøver j å trives med hvordan j ser ut, noen dager går d greit,andre dager er d vanskelig.

D er uansett bedre å føle seg tykk når en er gravid enn ellers;)

Back
Topp