Ikke i bruk
Forumet er livet
Jeg bruker appen til 180.no og da står det hvem som ringer når jeg får anrop. Genialt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lasta den ned nå. Er ikke plaget men kjekt å haAntiTelefonTerror![]()
Er reservert utenom, så sier det til de få som ringer. Da beklager de og sletter meg fra lista også. Uno life bare som ikke vil gi segLasta den ned nå. Er ikke plaget men kjekt å ha![]()
Hahahaha! Du burde jo tatt det som en selvfølge vel?Jeg fant ut hvem det var.Det var mannen i Nordsjøen. Han har aldri ringt med et sånt nummer før, så tosken kunne jo ha sagt det!
Vi snakkes hver dag og han har prøvd med det nummeret i sikkert tre dager. Vi har også kontakt på Mail, så det hadde jo ikke vært vanskelig å sagt i fra.
![]()
Hahahaha! Du burde jo tatt det som en selvfølge vel?![]()
Hahaha! Nå så jeg dette innlegget. Ok, jeg trekker tilbake det forrige. Håper ikke mannen din ringer meg fra NordsjøenJeg fant ut hvem det var.Det var mannen i Nordsjøen. Han har aldri ringt med et sånt nummer før, så tosken kunne jo ha sagt det!
Vi snakkes hver dag og han har prøvd med det nummeret i sikkert tre dager. Vi har også kontakt på Mail, så det hadde jo ikke vært vanskelig å sagt i fra.
![]()
Så mye morsomme apper dere har, da? Aldri hørt om dem en gang, jeg. Skjønner at jeg må skaffe meg en sånn enJeg bruker appen til 180.no og da står det hvem som ringer når jeg får anrop. Genialt.
Åh, det har jeg tenkt på å gjøre også, men har liksom alltid tenkt at det er så styrete å få gjort det. Hvordan fikset du det?Er reservert utenom, så sier det til de få som ringer. Da beklager de og sletter meg fra lista også. Uno life bare som ikke vil gi segSkal ille få svindle meg gitt. De kan bare gi seg!
![]()
Brønnøysundregisteret si sideÅh, det har jeg tenkt på å gjøre også, men har liksom alltid tenkt at det er så styrete å få gjort det. Hvordan fikset du det?
TakkBrønnøysundregisteret si sideGanske enkelt
![]()
Hahaha! Nå så jeg dette innlegget. Ok, jeg trekker tilbake det forrige. Håper ikke mannen din ringer meg fra Nordsjøen![]()
Og jeg hadde blitt redd! "Hei, det er mannen til hun som kaller seg Cosacita på bv, jeg ringer fra Nordsjøen" Nei huffameg!Da hadde jeg blitt sur!!no offense
![]()
Og jeg hadde blitt redd! "Hei, det er mannen til hun som kaller seg Cosacita på bv, jeg ringer fra Nordsjøen" Nei huffameg!