Ukjent nummer ringer!

Lasta den ned nå. Er ikke plaget men kjekt å ha :D
Er reservert utenom, så sier det til de få som ringer. Da beklager de og sletter meg fra lista også. Uno life bare som ikke vil gi seg :p Skal ille få svindle meg gitt. De kan bare gi seg! :p

Jeg fant ut hvem det var. :P Det var mannen i Nordsjøen. Han har aldri ringt med et sånt nummer før, så tosken kunne jo ha sagt det! :P Vi snakkes hver dag og han har prøvd med det nummeret i sikkert tre dager. Vi har også kontakt på Mail, så det hadde jo ikke vært vanskelig å sagt i fra. :P

Jeg fant ut hvem det var. :P Det var mannen i Nordsjøen. Han har aldri ringt med et sånt nummer før, så tosken kunne jo ha sagt det! :P Vi snakkes hver dag og han har prøvd med det nummeret i sikkert tre dager. Vi har også kontakt på Mail, så det hadde jo ikke vært vanskelig å sagt i fra. :P
Hahahaha! Du burde jo tatt det som en selvfølge vel? :p

I alle dager, det der hørtes rart ut. Nesten så jeg skulle ønske de hadde ringt meg. Jeg skal ta den hvis de ringer meg og fortelle dere hva det er:D Her går nysgjerrigheten angsten en høy gan:D

Jeg fant ut hvem det var. :p Det var mannen i Nordsjøen. Han har aldri ringt med et sånt nummer før, så tosken kunne jo ha sagt det! :p Vi snakkes hver dag og han har prøvd med det nummeret i sikkert tre dager. Vi har også kontakt på Mail, så det hadde jo ikke vært vanskelig å sagt i fra. :p
Hahaha! Nå så jeg dette innlegget. Ok, jeg trekker tilbake det forrige. Håper ikke mannen din ringer meg fra Nordsjøen:p

Er reservert utenom, så sier det til de få som ringer. Da beklager de og sletter meg fra lista også. Uno life bare som ikke vil gi seg :p Skal ille få svindle meg gitt. De kan bare gi seg! :p
Åh, det har jeg tenkt på å gjøre også, men har liksom alltid tenkt at det er så styrete å få gjort det. Hvordan fikset du det?

Back
Topp