Ukens bilde ! (uke 5)

ORIGINAL: Miss Nobody

ORIGINAL: BaileysTøsa

ORIGINAL: Miss Nobody

hvor irionsik o se at alle har feil lys i lyktene sine , hvordan brenner de egentlig ?  ikke sånn for kritikk bare for  yrkesmessig erfaring [:)]

Fortell meg gjerne hvor de har 'rette' lys hen som brenner ordentlig.. drittlei og prøve all slags møkkalys som renner over her og der[:-]

heheh nettopp du har feil lys , typisk tegn på for stor /tykke lys er at de renner,
ofte er lyktene så tette at den varme  luften fra lyset ikke kommer ut, og da renner  lyset istede for. prøv mindre  lys, og/eller åpne døren til lykten. så skal problemet løse seg samme gjelder  lyket med  hull oppe, er lyse for tykt vil varmen legge seg nede i lykten, spes problem om lykten går innover oppe

så utrolig greit å få sånne tips! har skjønt at det er for varmt inne i lykta, så jeg har brukt telys isteden.... men det er jo ikke så pent som kubbelys! skal prøve med litt mindre lys og se om det funker [:)] 

Jeg har funnet ett smart triks for jeg syns å det tar seg bedre ut med kubbelys i lyktene men det bare flyter over. Så jeg hulte ut kubbelysene åsså satt jeg et lite lokk som feks til babymatglassene å kledde dem med aleminiumspapir å satte te lys oppå, så da ser det ut som at det er kubbelysene som brenner[:D].

Her er den jeg er mest gla i... er nok fordi jeg fikk den av min beste venninne! [;)]

ORIGINAL: Kaizer

Kjempefin!
Ønsker meg en sånn, og en som også er enda større!

j
ORIGINAL: bergliotte

ORIGINAL: Kaizer

Kjempefin!
Ønsker meg en sånn, og en som også er enda større!

Den er fra Hansen&Co! [:D] 

Back
Topp