Ukens bilde ! (uke 5)

Hocapontas

Elsker forumet
Ukens tema er:

LYSLYKT!

Jeg vil gjerne se din favoritt lyslykt.[:D]

Vet ikke om dette temaet har vært før, siden jeg er litt ny i gamet her men...[:)]

Bidraget må postes i tråden innen fredag 30.01.09 klokka 21:00 [:)]

Min favoritt nå.. eller elsker jeg alt med te-lys og kubbelys[:D][:D][:D]

dytteli[:D]

Her er mitt bidrag[:)]

ORIGINAL: Bettie

Noen som kan gjøre bildet LITT mindre for meg...??[8D]

ORIGINAL: cathrine2

ORIGINAL: Bettie

Noen som kan gjøre bildet LITT mindre for meg...??[8D]

Takk[:D][:D]

[:D][:D][:D][:D]ååå såå mange fine

ORIGINAL: Mrs.B

ORIGINAL: CHICKA©

min lykt[:D]

Åååå, lekker!

Kjøpt hvor?

i knoow[:D]

fant den på en blomsterbutikk som har mye interiør også.. husker ikke hva den heter da[:-]

Nice!
Jeg ser aldri slike kupp før ANDRE har sett den før meg jeg[8|]
Og da er det ikke så gøy..

Men prøver og bli flinkere da[8D]

hvor irionsik o se at alle har feil lys i lyktene sine , hvordan brenner de egentlig ?  ikke sånn for kritikk bare for  yrkesmessig erfaring [:)]

ORIGINAL: Miss Nobody

hvor irionsik o se at alle har feil lys i lyktene sine , hvordan brenner de egentlig ?  ikke sånn for kritikk bare for  yrkesmessig erfaring [:)]

FEIL lys ??! [:D]

ORIGINAL: CHICKA©

min lykt[:D]

Åååå, lekker!

Kjøpt hvor?

i knoow[:D]

fant den på en blomsterbutikk som har mye interiør også.. husker ikke hva den heter da[:-]

Men løperen og te-lys holderene er kjøpt på princess[8D][:D][:D]

Fortell meg gjerne hvor de har 'rette' lys hen som brenner ordentlig.. drittlei og prøve all slags møkkalys som renner over her og der[:-]

ORIGINAL: BaileysTøsa

Fortell meg gjerne hvor de har 'rette' lys hen som brenner ordentlig.. drittlei og prøve all slags møkkalys som renner over her og der[:-]

heheh nettopp du har feil lys , typisk tegn på for stor /tykke lys er at de renner,
ofte er lyktene så tette at den varme  luften fra lyset ikke kommer ut, og da renner  lyset istede for. prøv mindre  lys, og/eller åpne døren til lykten. så skal problemet løse seg samme gjelder  lyket med  hull oppe, er lyse for tykt vil varmen legge seg nede i lykten, spes problem om lykten går innover oppe

Back
Topp