Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har selv vært på TUL, og ble målt til noen dager kortere, men jeg tenker at jeg holder meg til mens-termin frem til OUL, for da føler jeg egentlig det er litt mer sikkert på ny terminHei! Jeg er litt usikker på om jeg skal telle ut i fra første dag i siste mens, eller ut ifra hva gyn sa på ultralydJordmor sier hun vil telle fra første dag i siste mens, da er jeg 11+3, men gynekolog sa ut i fra måling ca 10+3.. hva ville dere gjort?
![]()
Det jeg tenker, føler jeg rykker så tilbakeJeg tenkte i egentlig å beholde menstermin til jeg har vært på OUL, men jeg endte opp med å gå for TUL, der jeg er 6 dager etter mensterminekstremt kjipt egentlig, for hadde vært 12 uker i dag, men i stedet er jeg 11+1
Forrige svangerskap hadde jeg menstermin 12 januar, TUL sa 4.januar og OUL sa 6 januar - han ble født 3 januar![]()
Ja, men kan jo være vi rykker fremover på neste TUL eller på OULDet jeg tenker, føler jeg rykker så tilbakevil jo bare passere uke 12!!
Ja det er mulig? Tenkte ikke på det som et alternativJa, men kan jo være vi rykker fremover på neste TUL eller på OUL![]()
kanskje jeg bare skal holde meg til menstermin daDet er jo det legen/jordmor gjør på svangerskapskontrollene frem til OUL gir den «rettmessige» terminenJa det er mulig? Tenkte ikke på det som et alternativkanskje jeg bare skal holde meg til menstermin da
Ja, bare så for meg at jeg evnt ble satt enda lenger tilbake. Siden jeg TUL viste kortere på veiDet er jo det legen/jordmor gjør på svangerskapskontrollene frem til OUL gir den «rettmessige» terminen![]()