Ukeberegning

Kitina

Andre møte med forumet
Hei! Jeg er litt usikker på om jeg skal telle ut i fra første dag i siste mens, eller ut ifra hva gyn sa på ultralyd :wacky: Jordmor sier hun vil telle fra første dag i siste mens, da er jeg 11+3, men gynekolog sa ut i fra måling ca 10+3.. hva ville dere gjort? :bored:

Hei! Jeg er litt usikker på om jeg skal telle ut i fra første dag i siste mens, eller ut ifra hva gyn sa på ultralyd :wacky: Jordmor sier hun vil telle fra første dag i siste mens, da er jeg 11+3, men gynekolog sa ut i fra måling ca 10+3.. hva ville dere gjort? :bored:
Jeg har selv vært på TUL, og ble målt til noen dager kortere, men jeg tenker at jeg holder meg til mens-termin frem til OUL, for da føler jeg egentlig det er litt mer sikkert på ny termin

Jeg tenkte i egentlig å beholde menstermin til jeg har vært på OUL, men jeg endte opp med å gå for TUL, der jeg er 6 dager etter menstermin :p ekstremt kjipt egentlig, for hadde vært 12 uker i dag, men i stedet er jeg 11+1 :hilarious:

Forrige svangerskap hadde jeg menstermin 12 januar, TUL sa 4.januar og OUL sa 6 januar - han ble født 3 januar :)

Jeg tenkte i egentlig å beholde menstermin til jeg har vært på OUL, men jeg endte opp med å gå for TUL, der jeg er 6 dager etter menstermin :p ekstremt kjipt egentlig, for hadde vært 12 uker i dag, men i stedet er jeg 11+1 :hilarious:

Forrige svangerskap hadde jeg menstermin 12 januar, TUL sa 4.januar og OUL sa 6 januar - han ble født 3 januar :)
Det jeg tenker, føler jeg rykker så tilbake :p vil jo bare passere uke 12!!

Ja det er mulig? Tenkte ikke på det som et alternativ :hilarious: kanskje jeg bare skal holde meg til menstermin da
Det er jo det legen/jordmor gjør på svangerskapskontrollene frem til OUL gir den «rettmessige» terminen :)

Jeg er 12+0 i dag i følge menstermin, men ble flyttet 5 dager tilbake på TUL, så tar utgangspunkt i det og er dermed 11+1 i dag. Stemmer uansett overens med når jeg selv mistenkte at eggløsning var etter første dag i siste mens, så legen har nok rett:):rolleyes: Ny TUL om 1,5 uke.

Back
Topp