Uke 46 - skravletråd

Hei hei, søtinger:)
Jeg har ommøblert rommet til jentene og endelig fått ordnet rommet vårt og Emmeth sitt og:) Jeg er ikke blitt bedre i formen, men går vel over.Mannen Var hos legen med Emmeth idag og han er nå satt på en ukes antibiotika, så da blir nok han fin i formen igjen, håper vi:p.. Igår var det 5 barn i bhgen til N som kastet opp, og jentene har klaga over magevondt de siste dagene, så ber nå på mine knær om at den skiten ikke kommer hit i hus;):o
Måtte dere alle få en god helg:)
Håper Emmeth blir frisk nå altså! :)

5 barn med oppkast på en dag? :eek: stakkars barnehageansatte altså! :p Det går ennå i Hermines bhg, så går stadig å lurer på om vi også får det i hus nå :confused: ;)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Har sovet et par timer dagen idag... Herlig.
Mannen lagde ris,kyllingbiter og grønnsaker med carry.... Mina elsker det <3
Idol Sverige ser vi på nå.....
Er det noe spennende på tv ikveld da jenter? :)

Sent from my iPad using BV Forum

Så deilig med litt søvn da :-) middagen høres veldig god ut! Kjekt for de små med litt smak :-)

Har ikke sjekka tv programmet i kveld..må vel gjøre det ;-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hei hei, søtinger:)
Jeg har ommøblert rommet til jentene og endelig fått ordnet rommet vårt og Emmeth sitt og:) Jeg er ikke blitt bedre i formen, men går vel over.Mannen Var hos legen med Emmeth idag og han er nå satt på en ukes antibiotika, så da blir nok han fin i formen igjen, håper vi:p.. Igår var det 5 barn i bhgen til N som kastet opp, og jentene har klaga over magevondt de siste dagene, så ber nå på mine knær om at den skiten ikke kommer hit i hus;):o
Måtte dere alle få en god helg:)

Du får da gjort mye når du ikke er i form! Håper både din og Emmet's form kommer seg nå. Mye sykdom hos dere også! Og håper virkelig omgangssyken ikke kommer til dere!

åh herre min, masse god bedring til deg<3 Dere har jammen meg hatt nok av sykdom og stri med i det siste!

Takk :-) ble mye på en gang ja, så håper sambo holder seg frisk en stund ;-)

Vi skal til Svalbard på julebord :D

Oi jøss! Synst det var så lenge til. Tiden flyr visst ;-) håper dere får en knall tur! :-)

Oi jøss! Synst det var så lenge til. Tiden flyr visst ;-) håper dere får en knall tur! :)

hehe, ja, har jo vært planlagt siden februar og vips er det tid for å reise :eek: :P :)

Vi skal til Svalbard på julebord :D

Heldiggriser:D:D:D blei ikke det minste misunnelig kan du tro:p;):):D

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Å så bra at han har fått antibiotika! Nå kan han bli frisk :D hehe.. krysser alt jeg har for at dere ikke får noe omgangssyke! Ha en fin helg du også..også må du bli frisk ;):)

☆★hilsen meg★☆

Ja, nå håper vi han blir frisk:p hehe.. takk søte du, har okke akkurat lyst på sånt sviberi i hus, men hvem vil vel det? ;):oops: Jadda, jeg blir tidsnok frisk:D

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Håper Emmeth blir frisk nå altså! :)

5 barn med oppkast på en dag? :eek: stakkars barnehageansatte altså! :p Det går ennå i Hermines bhg, så går stadig å lurer på om vi også får det i hus nå :confused: ;)

Ojj da, har ikke det gått noen uker i bhgen hennes nå?:oops: That aint cool, yo:eek::p Det har bare og holde seg unna;)

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Ja, nå håper vi han blir frisk:p hehe.. takk søte du, har okke akkurat lyst på sånt sviberi i hus, men hvem vil vel det? ;):oops: Jadda, jeg blir tidsnok frisk:D

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Nei oppkast er helt forferdelig:eek::oops: det er utrolig vondt å se barna sine kaste opp + at det er et slit når dem er små:oops: så det får IKKE lov til å komme til dere :P

☆★hilsen meg★☆

Du får da gjort mye når du ikke er i form! Håper både din og Emmet's form kommer seg nå. Mye sykdom hos dere også! Og håper virkelig omgangssyken ikke kommer til dere!

Idag angra jeg faktisk på at jeg ommøblerte. Holdt på fra kl 10 til kl 16 idag og blei så sinnsykt svimmel og kvalm, så må nok lære meg og roe meg ned litt i det minste:) takk for det, håper på det samme og måtte dere nå og holde dere friske ei laaang stund:)

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Takk :-) ble mye på en gang ja, så håper sambo holder seg frisk en stund ;-)

Ja, det får en si:eek::oops: sender masse bli frisk og holde seg frisk støv:)

☆★☆Tastedingsen☆★☆

*GOD LØRDAG*

God morgen!
Her blåser det litt..OG det har kommet litt regn det siste døgnet. Et og anna jord-og steinraset har også gått, samt at bekkene flyter over. Greit å holde seg innendørs med andre ord!:p
Jeg skal tvertom til byen for å handle og lunsj'e med ei venninne i dag, og håper at været holder seg en nogen lunde.
Natta vår har vært uten oppvåkninger, noe vi er strålende fornøyd med. Jenny våkna kl.06.30, men er allerede trøtt igjen, så det blir ikke lenge til dubben hennes tror jeg. :)

Ønsker dere en knakende fin lørdag!:D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

*GOD LØRDAG*

God morgen!
Her blåser det litt..OG det har kommet litt regn det siste døgnet. Et og anna jord-og steinraset har også gått, samt at bekkene flyter over. Greit å holde seg innendørs med andre ord!:p
Jeg skal tvertom til byen for å handle og lunsj'e med ei venninne i dag, og håper at været holder seg en nogen lunde.
Natta vår har vært uten oppvåkninger, noe vi er strålende fornøyd med. Jenny våkna kl.06.30, men er allerede trøtt igjen, så det blir ikke lenge til dubben hennes tror jeg. :)

God morgen :)
Så herlig med en goood natt...
Mina våknet kun kl 3,og begge våknet 6,så hun har sovet en halvtime allerede...
Vi skal i bursdag til niesen min som blir 6 år i disse dager... Idolet til Wael ;)

Også skal vi innom mormoren min på veien.
Hun er på et rehabiliteringssenter :( brakk leggen for et par uker siden stakkars....
Hun gledet seg til å komme hjem igjen :)

Ha en suuuuperdag jenter :)

God lørdag!
Fult opp med studiesamling og evaluering av hverandres gruppeoppgaver her!
Veldig spennende å diskutere hva andre har skrevet om og hvordan de har tolket oppgaven vi fikk!
Svigermor ankommer om et par timer så hun er på plass når jeg kommer hjem. Vi gleder oss til besøk og brusdag i morgen alle sammen :D

Ojj da, har ikke det gått noen uker i bhgen hennes nå?:oops: That aint cool, yo:eek::p Det har bare og holde seg unna;)

☆★☆Tastedingsen☆★☆
ja, har gått i flere uker der nå, synes ikke de er spesielt flinke på å vaske rundt for å bli kvitt viruset...OG det er bare 24 timers karantenetid, så barna kommer jo i bhg ett døgn etter at de er ferdige og spy for så å smitte andre barn :mad:

God lørdag :)
Her var mannen og Hermine oppe kl 07, mens jeg fikk sove til 09.30 :) Hun er begynt å hoste så fælt på natta igjen, så hun har vært våken noen runder i natt. Håper astmamedisinen begynner å virke snart, OG at den tar hosten!
Snuppa har allerede sovet fra 10.30-12, jeg har bakt ei eplekake til ettermiddagskaffen og har nå melkefri lasagne i ovnen :D Vi skal på Hoppeloppeland etterpå, så tenkte at det var greit å ta en varmlunsj/tidlig middag så slipper vi å spise pommes frites o.l. på lekeland!
Her har det vært storm i natt, og nå snør det tett, så blir innedag av sånt! Hermine er blitt så flink å øve seg på å gå, så nå stabber hun rundt i stua i stedet for å krype :D

*GOD LØRDAG*

God morgen!

Skikkelig go'vær med andre ord:P
Ha en fin lunsj ;):)

☆★hilsen meg★☆

*GOD LØRDAG*

God morgen!

koselig med venninnetreff :D

God morgen :)
Så herlig med en goood natt...
Mina våknet kun kl 3,og begge våknet 6,så hun har sovet en halvtime allerede...
Vi skal i bursdag til niesen min som blir 6 år i disse dager... Idolet til Wael ;)

Også skal vi innom mormoren min på veien.
Hun er på et rehabiliteringssenter :( brakk leggen for et par uker siden stakkars....
Hun gledet seg til å komme hjem igjen :)

Ha en suuuuperdag jenter :)

Uff da!:( stakkars mormor:eek::oops:
Men kos dere på besøk og i bursdag;):)

☆★hilsen meg★☆

Back
Topp