**Uke 45**

Da er det ingen tvil :)
ImageUploadedByBV Forum1415114850.996015.jpg
 
Ligger egentlig ikke så mye tvil hos meg lengre. Er økende kvalm i dag og ømme pupper (kjennes ut som jeg er støl). Jeg pleier aldri å være kvalm, så dette er uvant. Men helt greit viss den lille har det bra❤️
Skal jeg sette deg på gravid?:D
 
Ligger egentlig ikke så mye tvil hos meg lengre. Er økende kvalm i dag og ømme pupper (kjennes ut som jeg er støl). Jeg pleier aldri å være kvalm, så dette er uvant. Men helt greit viss den lille har det bra❤️

Så herlig med skikkelige symptomer så vet man at det går rette veien:cheers Jeg har litt ømme pupper, en tyngdefølelse nedentil, murringer, hvit utflod, treg mage/oppblåst, varm/kald også er jeg helt fjern for tia:)
 
Hvordan er det med å bruke EL test som graviditetstest når man er 11 DPO?? Har sett mange gjort det :p
 
Jeg har ikke fått pos eltest før etter pos g-test ved svangerskap.

Ja, sett mange skriver at EL testen er mindre sensetiv enn en gravidtest... Tok en EL test igår kveld skjønner du, og der kom det 2 ganske klare streker, men ikke like sterke så den var jo ikke "positiv" ...
 
Så herlig med skikkelige symptomer så vet man at det går rette veien:cheers Jeg har litt ømme pupper, en tyngdefølelse nedentil, murringer, hvit utflod, treg mage/oppblåst, varm/kald også er jeg helt fjern for tia:)
Ja liker symptomene, men er ikke vant med å være kvalm og uvel. Så er så rart:P føler at jeg er hypokonder:P haha
 
Back
Topp