**Uke 45**

Jeg skjønner ingenting! Er så redd for kjemisk og forbereder meg litt på det nå merker jeg... o_O

Den nederste er fra igår der mange mente den var positiv, men nå er den jo tørket inn så syntes dårlig.. I midten er fra igår kveld med masse utvannet urin og den øverste fra idag tidlig. Vil si alle er ganske like, utrolig svake men det er en svak rosa strek der. Syntes fra mobil, men ikke så godt fra pc ser jeg.... Innspill??? 10 DPO idag.
D
zsr6m9.jpg
 
Jeg skjønner ingenting! Er så redd for kjemisk og forbereder meg litt på det nå merker jeg... o_O

Den nederste er fra igår der mange mente den var positiv, men nå er den jo tørket inn så syntes dårlig.. I midten er fra igår kveld med masse utvannet urin og den øverste fra idag tidlig. Vil si alle er ganske like, utrolig svake men det er en svak rosa strek der. Syntes fra mobil, men ikke så godt fra pc ser jeg.... Innspill??? 10 DPO idag.
D
zsr6m9.jpg

Jeg syntes de ser positive ut alle 3 :) 10 dpo er enda tidlig, så jeg tenker de vil øke i styrke i dagene som kommer :)
 
Jeg syntes de ser positive ut alle 3 :) 10 dpo er enda tidlig, så jeg tenker de vil øke i styrke i dagene som kommer :)

gjør du :D? Åh, får ha is i magen.. Har ingen symptomer ellers, men nå er det jo tydeligvis veldig lite HCG i meg hittil da...Krysser alle fingre for at spira sitter, at kroppen oppfatter at egget er befrukta denne gangen:smiley-angelic001
 
gjør du :D? Åh, får ha is i magen.. Har ingen symptomer ellers, men nå er det jo tydeligvis veldig lite HCG i meg hittil da...Krysser alle fingre for at spira sitter, at kroppen oppfatter at egget er befrukta denne gangen:smiley-angelic001
Synes testene dine vAr fine jeg;) husk vi er ennå tidlig ute med å teste da. Hehe
 
Synes testene dine vAr fine jeg;) husk vi er ennå tidlig ute med å teste da. Hehe

Ja, sitter titter på "teste-gallerier" nå og ser at denne svake streken er veldig vanlig 10 DPO :rolleyes: Får håpe den blir sterkere snart :D:D:D:D
 
Wow så mange dobble streker! Gratulerer!! Til alle dere.

Og klem til de av dere som TR bestemte seg å besøke.

Er bare 8 dop /- Så må holde meg noen dager til før testing.
 
Jeg skjønner ingenting! Er så redd for kjemisk og forbereder meg litt på det nå merker jeg... o_O

Den nederste er fra igår der mange mente den var positiv, men nå er den jo tørket inn så syntes dårlig.. I midten er fra igår kveld med masse utvannet urin og den øverste fra idag tidlig. Vil si alle er ganske like, utrolig svake men det er en svak rosa strek der. Syntes fra mobil, men ikke så godt fra pc ser jeg.... Innspill??? 10 DPO idag.
D
zsr6m9.jpg
Ser streker på alle:).
 
Lurer på om jeg kanskje kanskje hører til her allikevel... :o :confused: :D
 
Æsj:(. Lykke til i ny pp:).
Takk :) neste PP er mannen min på Nordsjøen, så krysser fingerne på at syklusen min holder seg på 28 dager, så rekker vi det kanskje før han reiser i Desember :( mistet litt motet nå kjenner jeg :(
 
Vi trenger flere gravide:D. Nå er det 4 bekreftet og 5 med tr. Nå får resten på pos test:D

Ser an i morgen ihvertfall. Nå hadde jo egentlig den progesteron prøva vært gull verdt :D hehe
 
Last edited:
Takk :) neste PP er mannen min på Nordsjøen, så krysser fingerne på at syklusen min holder seg på 28 dager, så rekker vi det kanskje før han reiser i Desember :( mistet litt motet nå kjenner jeg :(
Uff da:(. Ja, det er ikke lett da nei... Håper det klaffer neste gang han er hjemme:D
 
Ja, absolutt:). Ikke fått svar enda? Du kan kanskje ringe legekontoret?:)

Vil ikke mase...ringte jo om fredag, og da hadde de ikke noe.
Legen sa de ikke kom til å ringe meg heller, siden jeg skal dit igjen den 17. ;) men jeg er nok et sted mellom 6 og 12 dpo, og nærmere 12 tror jeg :D
 
Last edited:
Vil ikke mase...ringte jo om fredag, og da hadde de ikke noe.
Legen sa de ikke kom til å ringe meg heller, siden jeg skal dit igjen den 17. ;) men jeg er nok et sted mellom 6 og 12 dpo, og nermer 12 tror jeg :D
Når tok du prøven? Onsdag? Da hadde jeg ringt i morgen:D
 
Back
Topp