Hvis du vil ha noe som lindrer kløen ville jeg kjøpt xylocain 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal prøve det!Hvis du vil ha noe som lindrer kløen ville jeg kjøpt xylocain![]()
Snakket med JM i dag på føden, prøv Canesten sa hun... men bare kremen.Er normalt å hovne opp nedentil når man nærmer seg termin, er også normalt med økt utflod. Dog så skal det jo ikke klø, ville ringt legekontoret ditt i morgen og spurt om en time for å sjekke opp i det. Dumt viss du går med soppinfeksjon eller noe slikt.Greit å bare få det avklart hva det er
![]()
Prøver å sove uten truse! Vanskelig, får så lyst til å kløøøøø...Sove uten truse var det som hjalp her da det klødde [emoji14] var ikke sopp bare klødde aner ikke hvorfor. Ingen infeksjon eller noe annet :/
Har det gått over hos deg? Jeg har merket at irritasjonen sitter stort sett øverst ved klitoris og ikke i selve skjeden... prøver canesten krem nå for å se om det hjelper, og sover uten truser...Jeg har hatt det Ganske likt. Har vært hos legen og sjekket etter infeksjon- for en uke siden. Svarene på prøven er ikke kommet enda. Legen anbefalte meg en krem fra apoteket- inotyol eller inotoyl heter den. Hun sa også at jeg kunne prøve zink. Det har jeg prøvd nå, følte det hjalp litt. Men kløe og svie kom raskt tilbake.
Prøver å sove uten truse! Vanskelig, får så lyst til å kløøøøø...
Hmm rare greier altså. Krysser fingrene for at det blir bedre og bedre!Jeg føler også det sitter mest rundt klitoris. Har smørt med inotoyl i to dager nå, har kanskje hatt litt effekt. Den verste kløen er over. Men syns fremdeles det er ubehagelig. Sikkert lurt å gå/sove uten truse,men har så mye utflod, så liker best å ha trusen på...
Du og! Iallefall godt å høre at jeg ikke er alene [emoji23] Jeg har smurt med Canesten i går og i dag, synes det hjelper litt. Så håper det blir bedre og at jeg etter hvert ikke trenger mer salve [emoji4]Jeg har også kløe rundt klitoris - føler at Canesten er det eneste som hjelper, så smører med det jeg![]()