Uke 37 - kløe i underlivet

Hvis du vil ha noe som lindrer kløen ville jeg kjøpt xylocain :)

Er normalt å hovne opp nedentil når man nærmer seg termin, er også normalt med økt utflod. Dog så skal det jo ikke klø, ville ringt legekontoret ditt i morgen og spurt om en time for å sjekke opp i det. Dumt viss du går med soppinfeksjon eller noe slikt. :) Greit å bare få det avklart hva det er :)

Prøver Canesten krem nå. Håper på bedring. Har merket at kløen/irritasjonen sitter helt øverst ved klitoris, og egentlig ikke i selve skjeden.

Er normalt å hovne opp nedentil når man nærmer seg termin, er også normalt med økt utflod. Dog så skal det jo ikke klø, ville ringt legekontoret ditt i morgen og spurt om en time for å sjekke opp i det. Dumt viss du går med soppinfeksjon eller noe slikt. :) Greit å bare få det avklart hva det er :)
Snakket med JM i dag på føden, prøv Canesten sa hun... men bare kremen.

Jeg har hatt det Ganske likt. Har vært hos legen og sjekket etter infeksjon- for en uke siden. Svarene på prøven er ikke kommet enda. Legen anbefalte meg en krem fra apoteket- inotyol eller inotoyl heter den. Hun sa også at jeg kunne prøve zink. Det har jeg prøvd nå, følte det hjalp litt. Men kløe og svie kom raskt tilbake.
Har det gått over hos deg? Jeg har merket at irritasjonen sitter stort sett øverst ved klitoris og ikke i selve skjeden... prøver canesten krem nå for å se om det hjelper, og sover uten truser...

Jeg føler også det sitter mest rundt klitoris. Har smørt med inotoyl i to dager nå, har kanskje hatt litt effekt. Den verste kløen er over. Men syns fremdeles det er ubehagelig. Sikkert lurt å gå/sove uten truse,men har så mye utflod, så liker best å ha trusen på...

Jeg har også kløe rundt klitoris - føler at Canesten er det eneste som hjelper, så smører med det jeg :p

Jeg føler også det sitter mest rundt klitoris. Har smørt med inotoyl i to dager nå, har kanskje hatt litt effekt. Den verste kløen er over. Men syns fremdeles det er ubehagelig. Sikkert lurt å gå/sove uten truse,men har så mye utflod, så liker best å ha trusen på...
Hmm rare greier altså. Krysser fingrene for at det blir bedre og bedre!

Jeg har også kløe rundt klitoris - føler at Canesten er det eneste som hjelper, så smører med det jeg :p
Du og! Iallefall godt å høre at jeg ikke er alene [emoji23] Jeg har smurt med Canesten i går og i dag, synes det hjelper litt. Så håper det blir bedre og at jeg etter hvert ikke trenger mer salve [emoji4]

Etter jeg tok vaginal sjekk hos legen var det ingen tegn på sopp i underlivet. Men det kan sikkert være forskjell fra person til person hva det er :)

Back
Topp