Uke 33+ og fortsatt ingen tegn til melk

Ser ut som at vi er like forskjellige her, og det er godt :) satser på melken kommer til det skal ammes:hilarious:
 
Ser ut som at vi er like forskjellige her, og det er godt :) satser på melken kommer til det skal ammes:hilarious:

Det gjør den nok, men fortvil heller ikke om det er nærmest null som kommer de første dagene. Babyen kommer til verden mett og fin, og trenger i grunn ikke melk det første døgnet. :)
Men det kan være tricky å få til ammingen, fordi er gjør vondt i starten og baby vet ikke helt hva den gjør, så det blir veldig, veldig mye av og på puppen de første dagene. Og nettene.
Men de fleste får det til bra etter en stund :)
 
Haha prøvde dette nå når jeg leste denne tråden! Kom faktisk en liten blank dråpe ut, det var jo fascinerende. Andre svangerskap her da, jeg fikk ikke noe i forkant sist gang.
 
Woohoo, fikk en liten dråpe av tykk gulig melk i dag :D:D Hehe, det var faktisk litt kjekt, lå ved siden av samboer i senga i dagmorges og han måtte le litt av reaksjonen min siden eg blei så glad :joyful:
 
Her lekker det litt i ny og ne, men heldigvis så lite at jeg ikke trenger å styre med det.
 
Oppdaget på lørdag at jeg det kommer noen små melkdråper hvis jeg klemmer på nippelen når den er varm og ikke så stiv. Var da 35+3. Det kometer ingen ting hvis nipplen blir stiv. Fikk melding av min kusine på torsdag som plutselig begynte å lekke, hun er i uke 29/30, så det er veldig innviduelt på når og hvor mye melk som kommer. :)
 
Jeg har heller absolutt ingen ting.. Litt greit å ikke lekke siden jeg hater å gå med bh. Men hadde vært fint å kunne klemme ut noe da.. Men jeg aner egentlig ikke hvordan man skal klemme.
 
Lekker ikke her heller, ingen antydning en gang. Og pupper som er like slappe som før graviditeten :laughing001
 
Drøyt fem uker til terminologi ingen melk, synes det er helt ok at det først kommer til ca fødsel :)
 
Mitt andre svangerskap, er 33+0. Ingen tegn til melk eller dråper nå selv om jeg klemmer. Hadde heller ikke det med min første, men ca noen timer etter fødsel sivet råmelk ut på begge sider etter at snuppa hadde fått sugd litt tak på begge sider. Og hadde mer enn nok produksjon etterhvert... så jeg hadde ikke stresset så mye med det enda, plutselig er melkedråpene der :nicethread
 
Back
Topp