*** UKE 3 ***

Dette er så spennende at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Våkna av ene barnet i natt kl.3, måtte teste og den ble svaakt positiv etter 2-3 min :) Mannen syns også den er litt sterkere enn den i går, han ble kjempeglad, trøtt ,men glad :D Så sto jeg og minste opp litt før 6 og jeg tok tempen rett etter dobesøk, den var på 36,5!! Jeg fikk nesten panikk og testa igjen, den var enda bittelitt mer positiv. Så testa jeg med et annet termometer og da ble tempen 37 grader. Men jeg føler meg gravid, det begynnte å prikke og klø i puppene i går og brystknoppene er litt såre.

Håper sånn på fortsatt strekere tester, at dette går bra!:smiley-angelic001

Så utrolig spennende :-D hvisker et lite gratulerer :-D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Du kan få sette meg opp IsabelleMarlen! Fikk en svak positiv strimmel i natt +
en digital : GRAVID 1-2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :happy093
Klarer ikke å ikke juble nå! 12 dpo i dag og håper alt går bra :angel8 Dette er et mirakel :cheers
Hurra!!!! Gratulerer så mye!

Du kan få sette meg opp IsabelleMarlen! Fikk en svak positiv strimmel i natt +
en digital : GRAVID 1-2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :happy093
Klarer ikke å ikke juble nå! 12 dpo i dag og håper alt går bra :angel8 Dette er et mirakel :cheers

Hurra! Gratulerer!:love7
Jeg fikk også sterkere strek i morres, jeg er også gravid da!?!! :) woho! Men jeg venter med å juble til slutten av uka! hehe. Nå bare håper vi at alt går bra så blir vi i september-forumet! Jippi!!
Jeg skal ta en test hver morgen fremover å se om den blir sterkere! :happy119

IKM idag. Men negativ test. Noen som har lyst å føre meg opp på listen? Ingen TR i sikte, ingen murringer som jeg pleier å ha før mens, men ømme pupper, småamper og oppblåst. (Vært det i en uke nå) Så blir spennende å se her jah.

Fulgt litt med på tråden her, men ikke postet noen innlegg før nå. Blir å teste igjen onsdagsmorgen :D

Lykke til til alle dere andre med testing den her uka :D

IKM idag. Men negativ test. Noen som har lyst å føre meg opp på listen? Ingen TR i sikte, ingen murringer som jeg pleier å ha før mens, men ømme pupper, småamper og oppblåst. (Vært det i en uke nå) Så blir spennende å se her jah.

Fulgt litt med på tråden her, men ikke postet noen innlegg før nå. Blir å teste igjen onsdagsmorgen :D

Ikm samme dag :) Ikke noe her ennå heller. Tok en test tidligere denne uka, men den var negativ. *klamrer meg fast i håpet*

gratulerer til alle dere som har blitt GRAVIDE :D :D :D:love7

Her er IKM imorgen, er ser mørkt ut denne gangen også :(
neg. BT idag :(

Masse lykke til med spirene i magene :D

Har satt deg opp, Velkommen og lykke til :D

Ikm samme dag :) Ikke noe her ennå heller. Tok en test tidligere denne uka, men den var negativ. *klamrer meg fast i håpet*

Krysser fingrene for deg! :smiley-angelic001

Herregud, dag en i ikm uken vår og allerede fire stk under "gravid"! Gratulerer så masse til dere! :D Ser jo lovende ut dette ;)

Hurra! Gratulerer!:love7
Jeg fikk også sterkere strek i morres, jeg er også gravid da!?!! :) woho! Men jeg venter med å juble til slutten av uka! hehe. Nå bare håper vi at alt går bra så blir vi i september-forumet! Jippi!!
Jeg skal ta en test hver morgen fremover å se om den blir sterkere! :happy119

Tusen takk :)
Da er du nok gravid ja!
hello2.gif
Gratulerer så mye!
smiley-love017.gif
Ja det må testes vettu, skjønner jeg veldig godt. Skal bruke opp den siste strimmelen min på onsdag eller torsdag og så ta enda en digital jeg har liggende på søndag eller neste uke. Vi får håpe på sterke streker og gravid 2-3 framover
angel5.gif
Men jeg har trua på at dette går bra.
Spennende å følge med deg og testene!

gratulerer til alle dere som har blitt GRAVIDE :D :D :D:love7

Her er IKM imorgen, er ser mørkt ut denne gangen også :(
neg. BT idag :(

Masse lykke til med spirene i magene :D

Tusen takk :)

Det er vel håp så lenge mensen ikke har kommet. Her gikk det på pp 6, kanskje det blir klaff i neste pp for deg også ;) Krysser fingrene for deg!
angel5.gif

Oi så mange som har blitt gravide :) gratulere så masse alle sammen :D

10 dpo.. Jeg blir snart gal!! Tok en test på lørdag som var negativ, så tenkte å vente til helga igjen før jeg evt. tar en ny test! Men det føles veldig som den hersens tanta kommer! Pms ut av en annen verden Jo!! Men samtlige er jeg veldig trøtt ogkvalm i innimellom! Så dette blir som rein flaks.. 50/50 her jo!! Kjenner jeg virkelig ikke trives i dpoland!

Back
Topp