*** UKE 3 ***

Jeg er også 11dpo i dag med svaakpositiv test i går kveld og nå! :D det er strek! og ikke skygge! streken kom før 5min og! :) Da er vi likt Lohe! :) morsomt!
Men jeg jubler ikke ennå, TR må holde seg unna noen uker til... i november hadde jeg tidlig SA i uke 4.

Mente ikm i går eller dag.

Det var nok feil. negativt.

Da vet jeg ikke når jeg evnt har hatt el, eller ei.

Skriver fra mobilen. Bvapp.

Jeg er også 11dpo i dag med svaakpositiv test i går kveld og nå! :D det er strek! og ikke skygge! streken kom før 5min og! :) Da er vi likt Lohe! :) morsomt!
Men jeg jubler ikke ennå, TR må holde seg unna noen uker til... i november hadde jeg tidlig SA i uke 4.

Juhu! Da er vi helt likt jo :thumleft morsomt ja! Har så lyst til å juble, men gjør ikke det riktig ennå jeg heller, hadde sa i uke 4 i sept jeg. Tror jeg kommer til å ta en digital test i morgen tidlig, også vente å se om mensen kommer på onsdag eller ikke. Så kan jeg juble litt iallefall ;) Vil så gjerne tenke positivt!

Har du noen symptomer?

:happy119
Juhu! Da er vi helt likt jo :thumleft morsomt ja! Har så lyst til å juble, men gjør ikke det riktig ennå jeg heller, hadde sa i uke 4 i sept jeg. Tror jeg kommer til å ta en digital test i morgen tidlig, også vente å se om mensen kommer på onsdag eller ikke. Så kan jeg juble litt iallefall ;) Vil så gjerne tenke positivt!

Har du noen symptomer?

Gøy å ha noen å følge med som er helt likt! vil også juble, men, greit å vente litt så en ikke blir mere skuffa en nødvendig... SA du og ja... :( da SKAL det gå for oss nå!! :) tror jeg venter med den digitale til etter ikm, men kommer til å ta strimmel hver dag for å se om det blir sterkere. Tok digital sist og da kom sa dagen etter... :p
har noen symptomer tror jeg, men ingen voldsomme. Tett nese, stikker i livmor, trøtt, litt stikk i bryster og slikt...
Hva med deg?

Gratulerer :)
Si ifra når du er klar får å komme under "Gravid" :D

Fint med litt selskap :D

Så spennende! Gratulerer alle dere med positive tester!
Her er det noe moderert, er egentlig i forsøk under Riksen, men må jo få mensen da, og det er alltids en sjans for at det går allikevel, Vi traff el denne ppen, det VET jeg, så det er jo litt morsomt om det skulle klaffe rett før forsøket :p

Er 10 dpo idag, men har ikke testet, og orker ikke teste enda. Skal ha mensen 12 dpo, men det kan bli litt utsatt pga sprayen, så jeg lar det ligge til godt over ikm.

:happy119

Gøy å ha noen å følge med som er helt likt! vil også juble, men, greit å vente litt så en ikke blir mere skuffa en nødvendig... SA du og ja... :( da SKAL det gå for oss nå!! :) tror jeg venter med den digitale til etter ikm, men kommer til å ta strimmel hver dag for å se om det blir sterkere. Tok digital sist og da kom sa dagen etter... :p
har noen symptomer tror jeg, men ingen voldsomme. Tett nese, stikker i livmor, trøtt, litt stikk i bryster og slikt...
Hva med deg?

Ja nå SKAL det gå bra for oss!!!!!
Jeg kjenner det stikker av og til i brystene, har litt såre/sarte brystknopper og det klør litt i dem noen ganger. Også er jeg enten glovarm eller fryser masse. + litt luft i magen. Ellers fint lite gitt :) Håper det er positivt!

Huff... Jeg tror ikke jeg tør å teste tidlig denne gang jeg.. Tenk å først få positiv test etter 11 månede med prøving for å så blø og miste?? Nei det hadde jeg rett og slett ikke taklet!

gratulerer alle med to streker, håper de klorer aeg fast frem til termin!

Ja nå SKAL det gå bra for oss!!!!!
Jeg kjenner det stikker av og til i brystene, har litt såre/sarte brystknopper og det klør litt i dem noen ganger. Også er jeg enten glovarm eller fryser masse. + litt luft i magen. Ellers fint lite gitt :) Håper det er positivt!

:greet025Jaaaa det skal gå bra! Krysser alt som kan krysses! Hehe kjenner stikking i bryster også, oppblåst mage ja og luftig... Faktisk litt uggen i dag og. Vi får tro det er positivt ja!

Huff... Jeg tror ikke jeg tør å teste tidlig denne gang jeg.. Tenk å først få positiv test etter 11 månede med prøving for å så blø og miste?? Nei det hadde jeg rett og slett ikke taklet!

gratulerer alle med to streker, håper de klorer aeg fast frem til termin!

Forstår den meget godt! Tør ikke å teste jeg. Har ikm i dag eller imorgen. Men tester ikke før tirsdag hvis mensen ikke har kommet ennå.

jammen meg viste testen positiv i kveld... vært stuptrøtt hele helgen. Tror eg er 10 dpo idag.. har hatt en veldig ustabil syklus etter senaborten. Eg smiler fra øre til øre her eg sitter ;):)

jammen meg viste testen positiv i kveld... vært stuptrøtt hele helgen. Tror eg er 10 dpo idag.. har hatt en veldig ustabil syklus etter senaborten. Eg smiler fra øre til øre her eg sitter ;):)

Jiipii!! Gratulerer :wav

Får jeg sette deg opp på GRAVID eller vil du vente? :D

Da var det endelig våres uke! Dette blir en kjempeuke, vet at det er mange av dere som kommer med i septemberforumet :D
Ønsker alle lykke til, gleder meg til å putte dere alle under GRAVID :D

Back
Topp