*** UKE 3 ***

Har på følelsen at du har en glede i vente denne gangen :) 6 dpo i dag og merker svæært lite. Så håper jo at det er en god ting :p har i mange dager hatt en god følelse (samme med samboer), men tør ikke helt tro på den.. :) aaaalt for lenge til testing! :/

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Ingen symptomer her, bare veeeldig mye luft i magen :) Men nå kom det hvit/slimaktig utflod plutselig her. Var iallefall positivt forrige gang jeg var gravid, hadde ingen tegn, så den testen kom som en overraskelse den gangen. Må innrømme at jeg også har hatt en god følelse, men morgendagens test får vise om jeg har rett. Dette er så spennende at jeg klarer nesten ikke å tenke på annet!
Lurt å ikke teste for tidlig ja, blir jo bare så urolig. Når har du tenkt å teste deg da? :)

Har ikke vært inn i disse ikm trådene! Men nå slenger jeg meg med! Hvordan gjør dere dette med listen osv? Ser noen har strekninger nicket sitt, hva Betyr det? Jeg har ikm 20.01!

Velkommen! Jeg har satt deg opp på den 20.01 :D

Når damene blir gravide eller får tanterød så streker jeg ut navnet og putter det under "Gravid" eller "Tanterød" :)

Masse lykke til :smiley-angelic001

Nå er jeg et levende spørsmåltegn. Tok tempen min nå: 36,9(dagene før i uka har den ligget på 36,6/7.) Så tok jeg en el-test nå istad, skulle liksom vente til i morgen med å teste med noe som helst. Den var så og si positiv. Så da greide jeg ikke å vente. G-testen(strimmler) var først helt hvit, men så etter 3 minutter kom det fram en utrolig svaaaaaak strek. Jeg måtte vise den til mannen, han så den med en gang. Men den er så svak og jeg er kun 10 dpo i dag, så jeg vet ikke hva jeg skal føle. Er så redd for å bli mega skuffa nå. Kommer til å teste hver dag om ikke tanta kommer.

Hvisker et lite Gratulerer! :D

Jeg visste at du var like etter, dette blir en bra ikm uke ;)

Si ifra når du er klar får å komme under "GRAVID", hihi, nå blir vi septemberjenter :D

Hvisker et lite Gratulerer! :D

Jeg visste at du var like etter, dette blir en bra ikm uke ;)

Si ifra når du er klar får å komme under "GRAVID", hihi, nå blir vi septemberjenter :D

Takker for det :) Men jeg vil vente å se om streken blir sterkere. Også hadde jeg en sa i sept som jeg husker litt for godt. MEN om jeg fortsatt har streken på onsdag og jeg får gravid på en digital, så skal du få sette meg opp ;)

Er så koslig at dere er så positive, gir meg ekstra giv!

DET ER JO HELT SJUKT BRA!!! Gratulera så masse me både dagen og spirå di <3 <3 Heldige, heldige du!! Her e d fortsatt blendahvite testar, men har fått time hos Hausken fertilitetsklinikk på onsdag som kommer =))

Vi har ikm samme dag, hvordan går det? Testa? :)

Velkommen! Jeg har satt deg opp på den 20.01 :D

Når damene blir gravide eller får tanterød så streker jeg ut navnet og putter det under "Gravid" eller "Tanterød" :)

Masse lykke til :smiley-angelic001

takk! Venter spendt vi nå ja! Tok en test isted.. negativ! skjønte eet da.. er altfor tidlig shø 8 dpo bare.. Får holde ut til neste helg før jeg Evt tester igjen! Eller prøve å vente til etter ikm..

Ingen symptomer her, bare veeeldig mye luft i magen :) Men nå kom det hvit/slimaktig utflod plutselig her. Var iallefall positivt forrige gang jeg var gravid, hadde ingen tegn, så den testen kom som en overraskelse den gangen. Må innrømme at jeg også har hatt en god følelse, men morgendagens test får vise om jeg har rett. Dette er så spennende at jeg klarer nesten ikke å tenke på annet!
Lurt å ikke teste for tidlig ja, blir jo bare så urolig. Når har du tenkt å teste deg da? :)

Ser ut til at å ha ingen/få symptomer er en god ting ;) får håpe det gjelder her også.. har åtte dager til testing egentlig, sååå får vi se hvor lenge jeg klarer å utsette det. Så spent på testen din i morgen! Blir helt nervevrak av dette. Er innom her og sjekker hele tiden, akkurat som jeg tror jeg blir mer gravid av det :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ser ut til at å ha ingen/få symptomer er en god ting ;) får håpe det gjelder her også.. har åtte dager til testing egentlig, sååå får vi se hvor lenge jeg klarer å utsette det. Så spent på testen din i morgen! Blir helt nervevrak av dette. Er innom her og sjekker hele tiden, akkurat som jeg tror jeg blir mer gravid av det :p

8 dager er lenge å vente ja, skjønner deg godt! :) Er akkurat likens selv, er inne her å sjekker hele tiden, som om det hjelper på å få en strekere strek, hehe
smiley-happy090.gif
Er nervevrak jeg også, tiden går så utrolig tregt når man venter så innmari på noe.
Jeg skal oppdatere så snart som mulig i morgen tidlig :) Minsten er morgenfugl deluxe, så det blir tiiiidlig testing uansett.

Ellers føler jeg meg gravid i et øyeblikk og ikke i neste, bare en rar følelse. Er litt mindre luftig også, blir mindre og mindre tegn syns jeg, ikke at jeg hadde noen fler da ;) Jo forresten hadde jeg et par stikk nedi der i dag.

Krysser fingrene for oss alle
smiley-angelic003.gif

Dette er så spennende at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Våkna av ene barnet i natt kl.3, måtte teste og den ble svaakt positiv etter 2-3 min :) Mannen syns også den er litt sterkere enn den i går, han ble kjempeglad, trøtt ,men glad :D Så sto jeg og minste opp litt før 6 og jeg tok tempen rett etter dobesøk, den var på 36,5!! Jeg fikk nesten panikk og testa igjen, den var enda bittelitt mer positiv. Så testa jeg med et annet termometer og da ble tempen 37 grader. Men jeg føler meg gravid, det begynnte å prikke og klø i puppene i går og brystknoppene er litt såre.

Håper sånn på fortsatt strekere tester, at dette går bra!:smiley-angelic001

Ikke tempe etter du har stått opp, det er ikke brukbar temp uansett og gir bare dumme tanker.

Skriver fra mobilen. Bvapp.

Jeg prøver meg på en aldri så liten gratulerer ;) hvor mange dpo er du i dag?

Ikke tempe etter du har stått opp, det er ikke brukbar temp uansett og gir bare dumme tanker.

Skal ikke tempe mer, blir bare bekymra ja. Så lenge mensen holder seg borte og testene blir sterkere er jo det mer enn nok :) Er bare 11 dpo i dag, så alt kan jo skje ennå, må vel bare vente å se.

Hvordan går det med deg, er du i dpo-land? :)

Jeg prøver meg på en aldri så liten gratulerer ;) hvor mange dpo er du i dag?

Takker for det :) Jeg er 11 dpo i dag, så enda tidlig, men testene blir jo sterkere da, har et håp:angel1

Kjenner du noe nytt? Noen tegn i dag?

Skal ikke tempe mer, blir bare bekymra ja. Så lenge mensen holder seg borte og testene blir sterkere er jo det mer enn nok :) Er bare 11 dpo i dag, så alt kan jo skje ennå, må vel bare vente å se.

Hvordan går det med deg, er du i dpo-land? :)

Jeg fikk muligens kanskje el mye før ventet, med el i går/dag og skal teste nå når jeg står opp. Somler i senga, redd for at jeg har bommet på el dagen... At det kanskje er ei uke til ikm...

Jeg fikk muligens kanskje el mye før ventet, med el i går/dag og skal teste nå når jeg står opp. Somler i senga, redd for at jeg har bommet på el dagen... At det kanskje er ei uke til ikm...

Lykke til! Håper du har/hadde el i går eller i dag da :)

Ja det er jo ganske tidlig :) ingenting nytt å melde her, bare gleder meg over at det er en dag nærmere ikm i dag ;) drømte at det var en baby på vei i natt :p så nå håper jeg at jeg er sanndrømt :D

Ja det er jo ganske tidlig :) ingenting nytt å melde her, bare gleder meg over at det er en dag nærmere ikm i dag ;) drømte at det var en baby på vei i natt :p så nå håper jeg at jeg er sanndrømt :D

Ja for hver dag som går er man et skritt nærmere, må glede seg over det man kan:)

Håper virkelig du er sanndrømt!

Back
Topp