*** UKE 3 ***

Takk! :) Nå ble jeg glad! Håpet svever videre:angel10 Da skal jeg slutte å bekymre meg for det iallefall;) Kan jeg spørre hvor du har lest det? Syns det er så interessant med unnfangelse og graviditet.

Enig! :D Så glad jeg ble når jeg hørte det!! Huff.. man blir jo bekymret for hver minste lille ting :P

Jeg vil også vite hvor du fant det, nysgjerrig!! :angel4

Dag 18 ingen el. Og det er ikke engang uventet...

Sånn går nå dagene.

Skriver fra mobilen. Bvapp.

Takk! :) Nå ble jeg glad! Håpet svever videre:angel10 Da skal jeg slutte å bekymre meg for det iallefall;) Kan jeg spørre hvor du har lest det? Syns det er så interessant med unnfangelse og graviditet.

:D

Jeg fant det på Google, er litt overalt å sniker jeg, er jo så nyskjerrig, Google er min beste venn når jeg har spm, svarer på alt :)

Ojoj, 6DPO allerede, Spennende! :happy093
Jeg har bedt mannen om å gjømme G-strimmlene, det verker allerede i testhånda.. Jeg som er en testoman!
Har bestemt meg får å teste på bursdagen min den 10. så da må de gjømmes :excited001

Hvordan står det til med dere damer? :cool14
Er dere kommet i DPO land eller venter dere på EL?

Ojoj, 6DPO allerede, Spennende! :happy093
Jeg har bedt mannen om å gjømme G-strimmlene, det verker allerede i testhånda.. Jeg som er en testoman!
Har bestemt meg får å teste på bursdagen min den 10. så da må de gjømmes :excited001

Hvordan står det til med dere damer? :cool14
Er dere kommet i DPO land eller venter dere på EL?

Heldig du som har kommet så langt! Bare 6 dager til testing :) Tenker jeg tester 12 dpo jeg også, første dagen i ikm uka vår
angel8.gif
Har 5 billig strimler som kan brukes. + to CB digital/uke som skal spares til en evt positiv strimmel. Er 2 dpo i dag. Mannen sier han gir det 60 % sjanse for at spiren sitter denne pp,hih, han har sagt 50 % tidligere i alle de andre pp, så denne gangen har jeg litt mer trua på at det klaffer
icon_thumleft.gif
Må jo gripe i det lille halmstrået jeg har, hihi ;)

Skal ha eggløsning i dag, men bruker ikke eggløsningstester eller noe, så er ikke sikker på når den er. Denne gangen skal jeg vente med å g-teste til iallefall 12 dpo! Jeg testet ALT for mye sist gang, og ble helt tullete av all tenkingen og testingen. Så nå skal jeg ta det med ro og ta det som det kommer. :) Har igjen to billigstrimler. Skal ikke kjøpe flere, da begynner jeg bare å teste tidlig igjen. :)

IKM 16. januar. Spennende dette...! :smile

Jeg venter el i dag/morra og magen romler og verker, pluss er sykt øm nederst, så håper el er i rute :D her har vi tatt annen hver dag denne gangen, og det er mye mer behagelig! Hehe, tidligere ble jeg jo så mye at jeg ble "lei" lenge etterpå :P filmer er kjøpt inn da, så i morra satser jeg på noen ekstra runder for litt bonus innsats :D

hehe, heldig der som allerede har kommet et sykke ut i dpo land da! Ikke lenge til testing for flere av dere :p

Her har EL vært, eller er, sikkelig med EL smerter og slim vertfall :) pleier å være på denne tiden ,ikke testet denne ,mnd.... jeg begynner sikkert å teste 6DPO:smiley-angelic002

har jo bare 30stk:smiley-angelic006 BT liggende

Happy humping ;)

Jeg klarte ikke å dy meg, måtte bare teste ikveld, 6dpo og blendahvit test!! Jeg er så lei, jeg merker ingen som helst tegn til mulig graviditet heller..burde man ikke kjenne "noe" nedentil om noe var på gang? Jeg analyserer alt, men hverken ømme bryst, økt utflod, endret luktesans eller nom helst...:( den som bare kunne eid en positiv test!!!

6 dpo kan du ikke forvente å merke "noe" nei, og sannsynligheten for en test som ikke var blendahvit var omtrent lik om du eller din kjære hadde tatt den. Vent i alle fall til over helga.
Skriver fra mobilen. Bvapp.

Jeg klarte ikke å dy meg, måtte bare teste ikveld, 6dpo og blendahvit test!! Jeg er så lei, jeg merker ingen som helst tegn til mulig graviditet heller..burde man ikke kjenne "noe" nedentil om noe var på gang? Jeg analyserer alt, men hverken ømme bryst, økt utflod, endret luktesans eller nom helst...:( den som bare kunne eid en positiv test!!!

Har aldri kjent noe såå tidlig nei, tror det hører sjeldenheten til altså :-P men vet så godt hvor skuffa man blir likevel når testen er negativ... Klarer du å vente til sån 10-12 dpo med testing, så sparer du deg for noen dager med stress? Vet det ikke er lett da, men merker selv stor forkjell på hvor stressa jeg blir ifht hvor mye jeg tester :-P

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Hvor lenge etter EL kan man få positiv? Er super spent allerede. :P

Back
Topp