Uke 12

Nei.

Jeg regner termin fra el.

Men, jeg er 2+0 ved el, det et alle enige om. Jeg har termin 7.januar, det er 40+3, og derfor 4+5 i dag.

Når de regner termin som 40+0 sier de enten at jeg har termin 4. Januar eller at jeg er 4+2 i dag dersom den skal vise termin 7.1
 
Nei.

Jeg regner termin fra el.

Men, jeg er 2+0 ved el, det et alle enige om. Jeg har termin 7.januar, det er 40+3, og derfor 4+5 i dag.

Når de regner termin som 40+0 sier de enten at jeg har termin 4. Januar eller at jeg er 4+2 i dag dersom den skal vise termin 7.1

Hmm... Syns alt det der er så forvirrende :p jeg har fire apper som viste forskjellig alle sammen, men jeg vet jo at jeg er 5+2 i dag pga el. Så har jeg bare justert på de andre sånn at alle viser 5+2 i dag :)
 
Ja, jeg vet også hvor langt jeg et kommet,så derfor får se bare vise ulike terminer.
 
Men jeg irriterer meg litt over alle som ikke regner termin etter 40+3 eller lar meg sette det slik, for da må jeg legge inn annen termin for å få rett uke på vei... Den svenske var den verste, jeg har en del engelske som sier jeg er 4+2 med min termin, jeg er 4+5, den svenske sa 4+1
"Gravid App" lar deg velge mellom 40+0, 40+1, 40+2 og 40+3 som lenge på svangerskapet ditt når den beregner termindato.
 
Ingen av dem jeg har prøvd så langt, skal undersøke mer mao. Dog vet jeg ikke hvilken av de mange du mener, de heter ca det samme...
 
Det et den svenske? Jeg finner ikke muligheten til å fikse det.
 
Nei jeg har gravid app og i'm pregnant som er lilla.
 
Google fører meg til bv hvor jeg lærer at den heter begge deler, til Android bare på svensk med feil lenge
 
Google fører meg til bv hvor jeg lærer at den heter begge deler, til Android bare på svensk med feil lenge

Her er den jeg snakker om. Jeg har iphone og søket på "gravid" i app-store. ( se bilde)

Når du har lastet den ned og skal beregne termin får man dette alternativet om hvilken lengde på termin man ønsker. (Se bilde)

ImageUploadedByBV Forum1430630096.537882.jpg

ImageUploadedByBV Forum1430629986.738270.jpg
 
Desverre bare slik til iPhone
 
Jeg fant i går mange. De fleste følger WHO altså 40+0, 280 dager. Men jeg skal se om jeg finner en jeg liker. Egentlig liker jeg best bv sin, den regner rett og alt :)
 
Jeg sliter litt med å vite hvor langt jeg er påvei...
Starten av siste mens 29.03.2015
Antatt unnfangelse 20.04.2015
Ca. Sykluslengde 36 dager.

Idag er jeg?
4+6 (terminkalkulator.com)
3+6 (babyverden.no)

Begge gir meg termin 14.01.2016.

Hadde skjønt det hvis det var 1-3 dager diff, men 1 hel uke var litt rart...
Noen med mer erfaring enn meg?
 
Benytt babyverden og beregn fra unnfangelse.
 
Back
Topp