uke + ømm..???

TredjeBulken

Forelsket i forumet
Høsthjerter 2017
Flere enn meg som har dårlig kontroll på uker og dager? *kremt* vet ca hvilken uke det er men null kontroll på dager, hadde ikke det på første heller..

Hmm..ja, oppdaterer meg ikke daglig lengre :) Men vet hvilken dag i uka jeg inntrer i ny uke da. Og en gang i løpet av hver uke sjekker jeg status hva denne uken innebærer for meg og babyen.

Prøver å sjekke babyverden hver dag, da det står noe nytt og spennende hver dag :)
men har ikke helt stålkontroll på dager denne gangen. sist hadde jeg helt stålkontroll. Nå har jeg jobbet mye så blir sikkert bedre når det roer seg.

Hadde stålkontroll de første ukene, nå må jeg regne ut fra fredager, da det er dagen jeg vet jeg går over i ny uke :-) Må til tider også inn på gravidappen for å komme på hvilken uke jeg befinner meg i :p

Ja :p
Hadde peiling med første, men ikke nå :-D

Nesj. Tenker jeg bytter uke i helgene en dag.. Synes det er litt usikkert siden gyn mener fredag og babyverden og mens mener søndag ;)

Har ikke stålkontroll nei, vet jeg begynner ny uke på søndager, og stort sett husker jeg hvilken uke det er

Nesj. Tenker jeg bytter uke i helgene en dag.. Synes det er litt usikkert siden gyn mener fredag og babyverden og mens mener søndag ;)

Det der er mitt problem også, mange ulike meninger alt etter hvor en ser, blir bra etter oul. legen spurte første kontroll hvor langt jeg var og jeg så sikkert ut som et spørsmålstegn..

Jeg har noenlunde, men så har jeg det kanskje ganske enkelt i og med at jeg bytter uker på mandager ;)

Stålkontroll her ;)

Ja dager må jeg tenke meg om på, eller slå opp ;) visste akkurat hvor langt jeg var etter både jm termin og bv hele forrige svangerskap, Haha :)

Jeg greier ikke å holde kontroll på hverken uker eller dager, men det kan jo hende det bedrer seg når hverdagen setter i gang igjen... I eksamens og juletiden har jeg ikke kontroll på ukedagene en gang ;)

Back
Topp