Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: @ngelhi hi bare å pirke i vei [8D] Det værste er jo at jeg pleier å se sånne feil sjøl da.. hehe
Var ikke meningen å være pirkete, var bare det at jeg (og kanskje mange med meg..?) ikke helt skjønte at det var snakk om Farmen. Sorry....[;)]
Søøøte jenta di...sover vel søtt hun nå... [:)]
ORIGINAL: maysenhi hi hi ikke sånt ment da snuppa, men han er litt for gammel for meg da....[:)][:)][:)][:)] men pene øyer har han uansett [;)]
ORIGINAL: talata
hehehe fordi han er litt gammal vel [8D][8D][8D][8D][8D][8D]
Barsk herremann
Hvorfor skammekroken snuppa?
Hihi, da er jeg også gammel da[:D]
ORIGINAL: @ngelammetåke sier jeg bare [;)]
Hehe...du kan jo skylde på at det er sent, du har ei lita jente...masse unnskyldninge for å misse sånne ting vettu. [;)]
Husker godt den tida der ja, satt opp leeeenge fordi det ikke var vits i å legge hue på puta før junior hadde fått mat. Trøtt til tider, men overlevde faktisk. [:)] De er så søte at de er verd litt lite søvn da. Dumme meg klarer jo aldri å komme meg i seng selv om knerten er flink til å legge seg, og sover hele natta. [8|] *oppgitt over seg selv her*
ORIGINAL: maysenhi hi hi ikke sånt ment da snuppa, men han er litt for gammel for meg da....[:)][:)][:)][:)] men pene øyer har han uansett [;)]
hehehe fordi han er litt gammal vel [8D][8D][8D][8D][8D][8D]
Barsk herremann
Hvorfor skammekroken snuppa?
Hihi, da er jeg også gammel da[:D]
ORIGINAL: Susseline2
ORIGINAL: maysen
ORIGINAL: @ngel
Om han er singel kan du ikke be han komme hit en tur da, trenger sårt en nevenyttig mann her jeg. [;)][:D]
Jo han er singel[:)]
Skal sende han til deg jeg[;)][:D]
Så du kjenner han altså!! Jeg digger han, skikkelig god trønder!![8D][:D] Virker så jordnær og lojal, synes jeg da[:)]
ORIGINAL: maysen
ORIGINAL: nettemor
ORIGINAL: pewsie
Blir kvalm [:'(][:'(] mammadalt
JA fysj[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:@][:@][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]