Ukas STORbonde er

Var ikke meningen å være pirkete, var bare det at jeg (og kanskje mange med meg..?) ikke helt skjønte at det var snakk om Farmen. Sorry....[;)]
Søøøte jenta di...sover vel søtt hun nå... [:)]

ORIGINAL: @ngel

Var ikke meningen å være pirkete, var bare det at jeg (og kanskje mange med meg..?) ikke helt skjønte at det var snakk om Farmen. Sorry....[;)]
Søøøte jenta di...sover vel søtt hun nå... [:)]
hi hi bare å pirke i vei [8D] Det værste er jo at jeg pleier å se sånne feil sjøl da.. hehe

Hi hi, takk takk [:)]

Ja ho ligger her ved siden av meg å sover - har sovet en halv time snart, så jeg brude vel tatt kvelden jeg å, er bare ett par timer til å så ska ho vel ha mat.. hehehehehe

ORIGINAL: talata

Barsk herremann

Hvorfor skammekroken snuppa?
hehehe fordi han er litt gammal vel [8D][8D][8D][8D][8D][8D]

Hihi, da er jeg også gammel da[:D]

Hehe...du kan jo skylde på at det er sent, du har ei lita jente...masse unnskyldninge for å misse sånne ting vettu. [;)]
Husker godt den tida der ja, satt opp leeeenge fordi det ikke var vits i å legge hue på puta før junior hadde fått mat. Trøtt til tider, men overlevde faktisk. [:)] De er så søte at de er verd litt lite søvn da. Dumme meg klarer jo aldri å komme meg i seng selv om knerten er flink til å legge seg, og sover hele natta. [8|] *oppgitt over seg selv her*

ORIGINAL: maysen

Barsk herremann

hi hi hi ikke sånt ment da snuppa, men han er litt for gammel for meg da....[:)][:)][:)][:)] men pene øyer har han uansett [;)]

Hehe...du kan jo skylde på at det er sent, du har ei lita jente...masse unnskyldninge for å misse sånne ting vettu. [;)]
Husker godt den tida der ja, satt opp leeeenge fordi det ikke var vits i å legge hue på puta før junior hadde fått mat. Trøtt til tider, men overlevde faktisk. [:)] De er så søte at de er verd litt lite søvn da. Dumme meg klarer jo aldri å komme meg i seng selv om knerten er flink til å legge seg, og sover hele natta. [8|] *oppgitt over seg selv her*
ammetåke sier jeg bare [;)]

Ho er litt urolig ved siden av meg her, å gløtter på øya... Har litt luft i magen sin fordi den dumme mammaen spiste paprika potetgull i kveld[X(][X(][X(][X(][X(]

Nåååh...dakar lita...men greit du får prøvd ut litt hva hun tåler og ikke da. [;)]

Barsk herremann

hi hi hi ikke sånt ment da snuppa, men han er litt for gammel for meg da....[:)][:)][:)][:)] men pene øyer har han uansett [;)]

Går bra om du synes at jeg også er gammel[:)] Ja han har nydelige øyne, har sånt lurt glimt[:)] 
Ja du er jo bare ungdommen du snuppa[:)]

Om han er singel kan du ikke be han komme hit en tur da, trenger sårt en nevenyttig mann her jeg. [;)][:D]

Om han er singel kan du ikke be han komme hit en tur da, trenger sårt en nevenyttig mann her jeg. [;)][:D]

Jo han er singel[:)]

Skal sende han til deg jeg[;)][:D]

ORIGINAL: Susseline2

Så du kjenner han altså!! Jeg digger han, skikkelig god trønder!![8D][:D]  Virker så jordnær og lojal, synes jeg da[:)]

Kjenner han ikke så godt, men har pratet med et par ganger. Ja han er en jordnær mann.

ORIGINAL: Juliejr

ikke si sånn da.
kan jo hende han sladrer til mammaen sin [:D]

blir jo flau av å se på de to der [8|] han og mammaen altså, ikke dere som skreiv [8D]

håper hugo vinner ekle stor bonden kan gå å grave seg ned fysj blir kvalm bare jeg tenker på han

ORIGINAL: nettemor

ORIGINAL: pewsie

Blir kvalm [:'(][:'(] mammadalt

JA fysj[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:@][:@][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

ORIGINAL: Juliejr

ikke si sånn da.
kan jo hende han sladrer til mammaen sin [:D]

Ha ha[:D][:D]

For meg er det noe som skurrer ang Torkel og mammaen... Synes det er ubehaglig å se på de når de er sammen jeg altså...[&:][:'(]

Hehe...ja du sier noe der. [:'(]

Back
Topp