UIV

BabyInnlandet

Andre møte med forumet
noen som har fått påvist urinveisinfeksjon? Har hatt dette mye oppigjennom, og nå på første urinprøve hos legen på mandag sa han at jeg hadde moderat uiv, og måtte starte antibiotika 7 dager. Har ingen symptomer på UIV o_O
Kvalme og antibiotika er utfordrende forresten, sånn hvis noen lurte:happy090:happy090
 
Jeg har det også. Har alt gått på en 5 dagers kur som ikke virket ordentlig, så jeg må starte på nytt :( Det skulle nok vært 7 dager, og urinprøven skulle vært sendt til dyrking. Jeg har ikke blitt kvalm (enda), men antibiotika og kvalme høres ikke fint ut. Du har min medfølelse. God bedring!
 
Jeg hadde det helt i starten. Kontaktet legen selv da, fikk det påvist og så gikk jeg på en antibiotikakur i 7 dager.
 
Jeg har det også. Har alt gått på en 5 dagers kur som ikke virket ordentlig, så jeg må starte på nytt :( Det skulle nok vært 7 dager, og urinprøven skulle vært sendt til dyrking. Jeg har ikke blitt kvalm (enda), men antibiotika og kvalme høres ikke fint ut. Du har min medfølelse. God bedring!
Off, så kjedelig at det ikke funka!! Dersom min kur ikke funker da gir jeg søren opp tror jeg:bag: gråter omtrent hver kveld fordi jeg gruer meg til å våkne om morran(da kvalmen er på topp til utpå dagen)
Tuusen takk!:Heartred masse god bedring til deg også:HeartredSatser på at det fungerer denne gang og at du slipper kvalmen:happy:
 
noen som har fått påvist urinveisinfeksjon? Har hatt dette mye oppigjennom, og nå på første urinprøve hos legen på mandag sa han at jeg hadde moderat uiv, og måtte starte antibiotika 7 dager. Har ingen symptomer på UIV o_O
Kvalme og antibiotika er utfordrende forresten, sånn hvis noen lurte:happy090:happy090
Jeg hadde mye uvi før. Har nå gått mange år uten å få det, og har klart å «vaske» den vekk når den er påbegynt. Om legen sier du må ta antibiotika for fosterets skyld (aner ikke hvorfor du må ta det), så må du selvsagt gjøre som legen sier. Utover det er hemmeligheten tranebærpiller. Spis en pille eller to hver dag. Etter at jeg begynte med det, har jeg ikke hatt uvi igjen. For å vaske vekk uvi drikker jeg bøttevis av appelsinjuice. Ca 2-3 liter. Gå ofte på do og klem ut så mye du kan. Uvi’en overlever ikke det sure miljøet som oppstår når du «skyller» med appelsinjuice. Varmeflaske mellom beina hjelper på smerter.
 
Sniker fra desember :)
Jeg hadde det for to uker siden, før det har jeg ikke hatt det på mange år! Jeg merket det selv da og oppsøkte legen, da det svidde så enormt når jeg var på do.
Fikk pencilin og var frisk og rask igjen etter noen dager.
 
Veldig rart at man ofte ikke kjenner de typiske uvi tegnene når man er gravid!
 
Back
Topp