Uhm... hæ?

Nei.. nå er skyggestrekene borte og bare blenda tester å se... sukk.. enda en liten stund til tanta kommer, så jeg kan jo håpe litt enda, men fornuften har tatt kontroll nå, så jeg forbereder meg til enda en pp. Det skal da gå fint det :) likte tanken om termin på bryllupsdagen da, så vi får se :)

Æsj.. humøret har vært sinnsykt i dag! Ekstrem PMS vil jeg si! Tåler ingenting! Eksploderer raskt og orker ingenting.. for en dag!
Er vel tanta som banker på! :-/

I dag røyk digitalen. Jeg måtte vite helt sikkert om noe var på gang. Jeg hadde time til MR, så da måtte jeg nesten vite om jeg kunne møte opp til timen eller ikke :/
Den var veldig klar i sitt budskap: ikke gravid!!!!
Så da ble det MR.
Håper ikke tanta lar vente på seg så veldig lenge. Er mer enn klar for neste pp!

Lurer på om jeg kanskje har ødelagt litt for meg selv denne gangen.
Jeg bruker å ta et glohett bad om morgenen for å myke opp ledd og muskulatur. Spesielt på vinteren er det nesten et must å hoppe i badekaret. Men nå leste jeg at varme dreper spermen :-o
Så kan det være at jeg har tatt knekken på svømmerne med "behandlingen" min? Gudbedre... får holde meg unna varme bad neste pp! [emoji15]

I dag røyk digitalen. Jeg måtte vite helt sikkert om noe var på gang. Jeg hadde time til MR, så da måtte jeg nesten vite om jeg kunne møte opp til timen eller ikke :/
Den var veldig klar i sitt budskap: ikke gravid!!!!
Så da ble det MR.
Håper ikke tanta lar vente på seg så veldig lenge. Er mer enn klar for neste pp!

Lurer på om jeg kanskje har ødelagt litt for meg selv denne gangen.
Jeg bruker å ta et glohett bad om morgenen for å myke opp ledd og muskulatur. Spesielt på vinteren er det nesten et must å hoppe i badekaret. Men nå leste jeg at varme dreper spermen :-o
Så kan det være at jeg har tatt knekken på svømmerne med "behandlingen" min? Gudbedre... får holde meg unna varme bad neste pp! [emoji15]

Jeg vet ikke dette sikkert altså, men jeg kan ikke tenke meg at dine varmebad skal være et problem.
Har hørt at svømmerene ikke skal ha det så varmt, men det tror jeg gjelder når de fortsatt er i ballene.
Om svømmerene har kommet seg på plass opp mot egget, så tror jeg ikke vannet kan kommer seg opp dit etter de..
Da burde jeg hatt mye mer soppinfeksjoner etter all svømmingen jeg har vært på. :)
Tror jeg altså. Jeg ville hørt med legen for å være sikker, spessielt om det bekymrer deg da. :)

Jeg vet ikke dette sikkert altså, men jeg kan ikke tenke meg at dine varmebad skal være et problem.
Har hørt at svømmerene ikke skal ha det så varmt, men det tror jeg gjelder når de fortsatt er i ballene.
Om svømmerene har kommet seg på plass opp mot egget, så tror jeg ikke vannet kan kommer seg opp dit etter de..
Da burde jeg hatt mye mer soppinfeksjoner etter all svømmingen jeg har vært på. :)
Tror jeg altså. Jeg ville hørt med legen for å være sikker, spessielt om det bekymrer deg da. :)

Hehe.. nei, mulig det var snakk om at mannfolk ikke skulle bade da?! [emoji85]
Huff...

Tanta var rask denne gangen! [emoji15]
Men bra det da, bare å vente til hun pakker kofferten før jakta på el begynner igjen! :)

Fredag den 13.
Fått kjent den på kroppen jah, men avsluttet med lykke! Jeg fikk endelig skiftet batteri på vekta og fant ut at jeg var 3 kilo lettere enn jeg trodde!! Juhuuu!! DET var godt det!
Tanta har fått skikkelig tak å gjør virkelig sitt beste her! Var godt å få henne på besøk, men det skal bli enda bedre når hun drar! [emoji16]
pp2, cd2

Da har tanta pakket kofferten og reist!
Så nå starter jakta på el.
Tempen viser helt andre kurver enn forrige pp..
Har ikke store trua på denne pp, men vi får se :)

Tanker for dagen.. vel.. så mye stress og så mye betennelse i kroppen, for ikke å snakke om hjertet som lever sitt eget liv... tror helsa mi i seg selv vil sette en stopper for denne pp.
Når hvilepulsen ligger på 230, så kan jeg ikke tro at forholdene ligger til rette for å kunne få noe spire til å sitte.
Det kan jo hende alt roer seg til den tid, men har ikke trua nei.. hmpf...

Kan man få positiv eggløsningstest uten å ha eggløsning? [emoji15]

Hei! Mener vi var i samme termingruppe? :) Så godt å se du har kastet deg ut i jakten på en ny spire, håper det klaffer denne PP'n for dere!

EL-test kan godt bli positiv uten at EL forekommer. EL kommer som regel 12-36 etter positiv EL-test, så ofte tester man til man ser resultatet blir negativt. Dersom egget ikke slipper ila. den nærmeste tiden, kan det gjøre et nytt forsøk noen dager senere. Vet ikke om du temper? Det er en kjempefin metode som viser tydelig om du har hatt EL eller ikke, komboen med temping og EL-tester er uslåelig ut i fra mine egne erfaringer!

Ønsker deg all lykke på jakten etter ny spire! :)

Pp2, 4 dpo

Ser ikke så lovende ut denne pp, men vi har lagt inn nok av aksjer, det er i hvert fall helt sikkert!
Har ikke vært helt i storform denne måneden, bestemor falt bort og selv om hun var veldig gammel og klar for det selv, er det fryktelig tungt å miste noen man er glad i.
Heldigvis kommer det flere pp! :)

ImageUploadedByBV Forum1485585424.486639.jpg

Krysset har meldt sin ankomst :)

Så var tanta på plass igjen.. på slaget 12 dager etter eggløsning... ser i hvert fall det er regelmessig.
Begynner å tro at jeg kanskje er på tur inn i tidlig overgangsalder :(
Har noe plutselige hetetokter som kommer og går, men heldigvis får jeg mensen ennå, så da er det vel håp? :/
Vel.. noen dager til nå, så er vi på pp3.

Straks ferdig med pp3. Ga opp temping og testing denne pp. Tok det helt med knusende ro. Det har vært en del sykdom her i huset, så det var greit å ta en time out fra all dokumenteringen.

Enn så lenge ser det ikke ut til å ha klaffet denne gangen heller og neste mnd. Er utelukket... så da får vi se da.. tenker vi er litt mer .. skjer det så skjer det nå...
Fikk skyggestrek på test i dag da, men det har jeg jo fått flere ganger før, sååee... betyr ikke noe det gitt...

Back
Topp