Uhm... hæ?

Ok.. smerter i hele kroppen.. kan ikke huske sist jeg var så fylt til randen med den hersens fibromyalgien.. hjalp ikke med 12 timer søvn, ei heller med en time i badekaret. Den nyoppererte foten er heller ikke noe fest.. for en start på året :/
Nok syt i dag... 10 dager til testing, godt dagene går selv om smertene popper innom :)

ImageUploadedByBV Forum1483426556.279259.jpg
da var krysset kommet til meg også :)
Oy oy oy... blir noen lange dager til jeg kan ta frem testene... dette ER jo kjempespennende! [emoji122]

Har fått en merkelig følelse i underlivet .. som om leppene der nede vibrerer.. kjemperart.. finner ikke ut hva det kan være heller... hmm...
Må også mer på do å tisse enn vanlig, men så har jeg begynt å drikke mer vann også da, så det betyr nok ingenting....

4 dpo, pp1

Så.. selv om magefølelsen sier at det ikke har klaffet denne pp, så sitter jeg å tenker ut guttenavn ( for jeg får jo bare gutter [emoji85])
Drømmer at jeg får mensen eller at jeg er midt i krigssoner... fantastisk.. [emoji15]
Uansett.. 7 dager til test... :)

4 dpo, pp1

Så.. selv om magefølelsen sier at det ikke har klaffet denne pp, så sitter jeg å tenker ut guttenavn ( for jeg får jo bare gutter [emoji85])
Drømmer at jeg får mensen eller at jeg er midt i krigssoner... fantastisk.. [emoji15]
Uansett.. 7 dager til test... :)

Spennende dager i vente :)

Hehe, jeg må nesten le litt av meg selv... 5dpo og bare måtte ta en test...
i det ene øyeblikket er jeg overbevist om at jeg har noe som skjer i kroppen og i det andre øyeblikket kommer fornuften å setter meg på plass.
Vel, svidde av en test i dag og den var jo selvfølgelig blenda. Skal prøve å vente noen dager nå før jeg tar en ny, men kjenner jeg meg rett, blir det nok ny test i morgen.. huff altså! :-D
ImageUploadedByBV Forum1483622383.570963.jpg

ImageUploadedByBV Forum1483660129.013329.jpg
jeg ser noe , men regner med det er den berømte skyggestreken i og med at jeg bare er 6 dpo i dag... hmmm.. tar en ny test når morgenen kommer [emoji56]

Hei velkommen og lykke til:) Synes du raskt kom inn i galskapen:p Her er min graf denne mnd. Når jeg ble gravid:) Så har du litt til sammenlikning. Man kan og se på alle sine grafer i innlegget "vi som temper". Lykke til:)
ImageUploadedByBV Forum1483692318.557187.jpg

Jeg fikk aldri kryss, tempet ikke hver dag.

Hei velkommen og lykke til:) Synes du raskt kom inn i galskapen:p Her er min graf denne mnd. Når jeg ble gravid:) Så har du litt til sammenlikning. Man kan og se på alle sine grafer i innlegget "vi som temper". Lykke til:) Vis vedlegget 214397
Jeg fikk aldri kryss, tempet ikke hver dag.

Hei! Og takk :)) hyggelig å høre fra deg! Har lest litt i dagboken din [emoji56]og er så spent på å høre hvordan det går med deg denne gangen! :)) krysser fingrene! ;)

Jeg liker ikke disse skyggestrekene, men de blir vel sterkere eller forsvinner etterhvert.. er jo enda ganske tidlig, men tålmodighet vokser ikke på trær :p

Å teste en-tre ganger pr. Dag er vel strengt tatt ikke nødvendig! [emoji57] men jeg ser skyggestreken kommer på formiddagen, på morgenen er testene blenda.. hih.. må liksom se at skyggestreken er der :S jeg er jo helt rar! Fornuften kjemper hardt for å nå meg nå altså! Huff.. he, he..

Back
Topp