Ugh....:-/

Venternummer3

Juni12s tålmodige :)
VIP
Augustlykke 2015
MayDay2021
Her er kvalmen uutholdelig i dag. Er i tillegg hjemme med lillegutt fra bhg i dag,og han må omtrent ha klart seg selv i hele formiddag stakkar. Jeg har ligget på sofaen i 4 timer nå...Håper det roer seg til kvelden for da skal vi på småbarnssang sammen...Dagens klage fra meg:P Hadde virkelig glemt hvor grusom denne kvalmen var, tror jeg er litt mere kvalm denne gangen enn sist...

Gullskatt juli12:)

Huff ikke gøy. Sliter med det samme selv i dag. På jobb. Håper det roer seg snart!
Hadde ikke hatt sjans i havet til å jobbe i dag tror jeg. Så det passet fint med hjemmedag med lillegutt sånn sett...Huff, ikke lyst å sykmelde meg i uke 4 av sv.skapet men om dette fortsetter har jeg virkelig ikke noe valg. Håper du får slappet av når du kommer hjem:)

Så feil kan man ta:P Dette må være omgangsyke...Har diaré og oppkast nå. Håper det betyr at jeg ikke får en så ekstrem gravidkvalme i alle fall...Dette er noe dritt, men går heldigvis fort over:)

Uff :( god bedring :)

Hadde ikke hatt sjans i havet til å jobbe i dag tror jeg. Så det passet fint med hjemmedag med lillegutt sånn sett...Huff, ikke lyst å sykmelde meg i uke 4 av sv.skapet men om dette fortsetter har jeg virkelig ikke noe valg. Håper du får slappet av når du kommer hjem:)

Dagen gikk litt bedre etter lunsj og en tur ut i frisk luft. Men er tappa for energi. Så guttebassen ligger i pysjen på sofaen. Og jaggu har'n sovna ;) så jeg nå. Så er det sofaen og pleddet resten av kvelden.
God bedring og håper det går fort over.

Back
Topp