Uggen i ryggen

caracara

Forumet er livet
De siste dagene har jeg kjent at alt ikke er som det skal være i korsryggen. Det er ikke vondt, bare ubehagelig. Bør jeg stå eller, gå, holde meg i ro eller late som ingenting? [&:]

Bevegelse er vel alltid bra?? Eller? Det kan hende det er fordi du kansje nå for tida skifter litt holdning- fordi ting begynner å bli tyngre...?? Håper det snart er over[;)]

Det kan godt være [:)] Går sikkert snart over. En dag kjente jeg det veldig i korsryggen, tror det var fordi jeg sto og gikk for mye. Det gikk over[:)]

Hvis det fortsetter så vil jeg anbefale deg å sjekke det ut..
Jeg overså at jeg hadde vondt i ryggen og plutselig slo det ut i en prolaps og jeg er nå delvis sykemeldt pga det og det er ikke noe særlig å plutselig ligge rett ut og ikke klare å reise seg eller sitte i det hele tatt!

Selvfølgelig kan det være bare at du er/var sliten i går, men prøv ut å gå rolig eller ligg en stund når du kjenner det, hvertfall ikke sett deg ned i sofaen eller en stol!

Håper at det bare var et lite blaff i ryggen din!!

Jeg skal til kontroll om en uke, får høre med herr doktor da. Kjenner det enda bedre i dag faktisk [&:] Følte meg rett og slett gammel når jeg skulle ta ut av oppvaskemaskinen[;)]

Back
Topp