Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
De siste dagene har jeg kjent at alt ikke er som det skal være i korsryggen. Det er ikke vondt, bare ubehagelig. Bør jeg stå eller, gå, holde meg i ro eller late som ingenting? [&:]
Bevegelse er vel alltid bra?? Eller? Det kan hende det er fordi du kansje nå for tida skifter litt holdning- fordi ting begynner å bli tyngre...?? Håper det snart er over[;)]
Det kan godt være [:)] Går sikkert snart over. En dag kjente jeg det veldig i korsryggen, tror det var fordi jeg sto og gikk for mye. Det gikk over[:)]
Hvis det fortsetter så vil jeg anbefale deg å sjekke det ut..
Jeg overså at jeg hadde vondt i ryggen og plutselig slo det ut i en prolaps og jeg er nå delvis sykemeldt pga det og det er ikke noe særlig å plutselig ligge rett ut og ikke klare å reise seg eller sitte i det hele tatt!
Selvfølgelig kan det være bare at du er/var sliten i går, men prøv ut å gå rolig eller ligg en stund når du kjenner det, hvertfall ikke sett deg ned i sofaen eller en stol!
Håper at det bare var et lite blaff i ryggen din!!
Jeg skal til kontroll om en uke, får høre med herr doktor da. Kjenner det enda bedre i dag faktisk [&:] Følte meg rett og slett gammel når jeg skulle ta ut av oppvaskemaskinen[;)]