Mener du det, Civciv? Jeg har også lest det flere plasser...
I såfall er det helt uakseptabelt at jeg ikke fikk beskjed om dette når jeg tok ultralyd? Jeg var tilbake for utvendig UL for 2. gang i dag. Forrige gang så vi kun fostersekk, ingenting annet fikk vi beskjed om. Han trodde at noe hadde blitt påbegynt, men at det ikke var noe der lengre. Evt var jeg kortere på vei enn antatt. Fikk derfor komme tilbake i dag, 1 uke senere, uten å betale ekstra. Da så jeg og min samboer helt tydelig en "hvit strek" på kanskje 1 cm. Den lå inni livmora (det sorte hullet). Det så helt likt ut som et embryo jeg har sett på en venninnes ultralydbilde. Men sonografen sa at dette så dårlig ut, og at plommesekken han så forrige gang var nå borte. Plommesekken han så forrige gang???? Det fortalte han aldri oss om! Hadde jeg visst det hadde jeg vært mye mer avslappet i den uken med ventetid. Men nå virket det uansett som alt håp var ute; "dere får ha lykke til neste gang da, så snakkes vi kanskje ved en senere anledning". Helt utrolig. Jeg vet ikke hva jeg skal tro.