UFF!!!!!!!!!!!

Leandora

Forelsket i forumet
begynte å lese om tom fostersekk..Dumme meg..

Så nå går jeg tenker på at det er det jeg har siden han ikke så noe foster på UL. han kunne ikke se noe pga at det var tidlig og ikke mere enn 4 uker på vei..

Noen som har vørt på UL i uke 4??

leser og leser jeg nå da.. Legen så en plommesekk og det ser jeg er et godt tegn ..Blir gal av dette..

Uff,du ligner litt på meg ser jeg... man leser seg helt ødelagt! Fint med plommesekken da... Fikk igrunn bare vite at det var et anlegg der jeg da,hva enn det skal bety. Skal tilbake fredag!!

hehehe.. Vi får holde sammen vi hysteriske.. hehehe.. jeg skal tilbake på mandag. har mobil nr til gynokologen men gidder ikke spørre han.. må nok bare vente.. ikke virke helt gal..

må få høre på fredag..

Da blir det oppdatering veit du...

I uke 4 er det HELT normalt å ikke se noe.. Jeg var selv på UL i uke 4 og så ingenting.. Bare en tykk slimhinne
 var også i uke 5+3 og var kun såvidt man så noe da..
Så akkurat det skal du ikke bekymre deg for..

takk for det veldigforvirra

Må slutte å forske så masse.. Angrer slik på at  jeg tok den UL. men trodde jeg var lengre på vei. Har egentlig bare gitt bekymringer..

Jeg var på ultralyd i forrige uke, uke 6+4, men da så vi bare en tom fostersekk. Skal tilbake i dag, uke 7+4, er skikkelig nervøs for at det fortsatt ikke er noe der. Denne ventetiden er helt uutholdelig!
Jeg er sikker på at 4 uker er alt for tidlig til å se noe. Ei venninne hadde tom fostersekk uke 5+4, to uker etter var det et foster på 9,2 mm der :)
Tar dere forresten innvendig eller utvendig ultrlyd? Jeg har bare vært på utvendig...

mia_81; om dem skal se noe som helst så tidlig så du ta innvendig ul. Jeg tar alltid det nå så tidlig. Med 1. mann var jeg på utvendig ul i uke 8 og da så jeg f.eks myyye mindre enn jeg gjorde i uke 6-7 innvendig nå.

Mener du det, Civciv? Jeg har også lest det flere plasser...

I såfall er det helt uakseptabelt at jeg ikke fikk beskjed om dette når jeg tok ultralyd? Jeg var tilbake for utvendig UL for 2. gang i dag. Forrige gang så vi kun fostersekk, ingenting annet fikk vi beskjed om. Han trodde at noe hadde blitt påbegynt, men at det ikke var noe der lengre. Evt var jeg kortere på vei enn antatt. Fikk derfor komme tilbake i dag, 1 uke senere, uten å betale ekstra. Da så jeg og min samboer helt tydelig en "hvit strek" på kanskje 1 cm. Den lå inni livmora (det sorte hullet). Det så helt likt ut som et embryo jeg har sett på en venninnes ultralydbilde. Men sonografen sa at dette så dårlig ut, og at plommesekken han så forrige gang var nå borte. Plommesekken han så forrige gang???? Det fortalte han aldri oss om! Hadde jeg visst det hadde jeg vært mye mer avslappet i den uken med ventetid. Men nå virket det uansett som alt håp var ute; "dere får ha lykke til neste gang da, så snakkes vi kanskje ved en senere anledning". Helt utrolig. Jeg vet ikke hva jeg skal tro.

Leit om alt håp er ute for deg. Men håper nå ikke det. Hadde jeg vært deg hadde jeg forsøkt å fått time en annen plass og da be om innvenig.

Er helt enig at det er uakseptabelt at de ikke har gitt bedre forklaringer. Kan i grunn ikke fatte hvorfor du ikke har fått tilbud om innvendig ul... *sjokka*

Var til legen også i dag, målte HCG. Skal tilbake på torsdagen, så får jeg vel vite endelig resultat da[8|]

ORIGINAL: mia_81

Var til legen også i dag, målte HCG. Skal tilbake på torsdagen, så får jeg vel vite endelig resultat da[8|]

Uff a meg,jeg føler så med deg,har hatt det sånn selv...Håper virkelig det går bra[:)]

Tusen takk :) Helt uutholdelig. Er jeg gravid eller er jeg det ikke. Ganske vesentlig forskjell det da...

Back
Topp