Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Drømmeren
Her vekker jeg sambo , og han pleier å stå opp med oss da..
Jeg vekker han også om natta når nikolai trenger ny bleie og av og til når han skal rape.. jeg mater han i alt fra 10-45min trossalt.. så skulle bare mangle at han ofrer noen minutter også[8D]
ORIGINAL: MammaMia98
mener dere at mannen skal ta ungene på natta og morgenen i tillegg til full jobb når mamman går hjemme i permisjon? mamman har mulighet for å sove på dagtid, men det har gjerne ikke mennen når han er på jobb. syns dere er urimelige jeg om dere virkelig mener dette...
jeg har hatt tre små og pappane har tatt ansvar på ettermiddag og kveld, men aldri på natta når de har hatt arbeidsdag dagen etter. skal man fungere på jobb så må man få sove om natta syns jeg. mamman er tross alt fri fra andre forpliktigelser enn babyen.
ORIGINAL: Lissyjane
Forventer damene at gubbene skal komme hjem og ta seg av barn,og når han har fri i helgen,så skal han stå opp tidlig begge dagene? Og helst gjøre huset også?
ORIGINAL: 3xS
Forventer damene at gubbene skal komme hjem og ta seg av barn,og når han har fri i helgen,så skal han stå opp tidlig begge dagene? Og helst gjøre huset også?
jepp, likestilinga har bikka over [8D] damene skal feste i hæljene og kose seg med venninner fordi dem syns dem fortjener det, men mannfolka skal jobbe 100%, ta seg av nattevåk, vaske hus og rydde.[;)]
ORIGINAL: Mirihi
Det må være noe galt med min mann, tror jeg. Han gjør nemlig dette av eget initiativ og unnskylder seg med at han gjerne vil ha tid med ungene...[8|]
ORIGINAL: Sicily
Det må være noe galt med min mann, tror jeg. Han gjør nemlig dette av eget initiativ og unnskylder seg med at han gjerne vil ha tid med ungene...[8|]
Samme her... [8|] Kan telle på fingrene hvor mange ganger jeg har vasket huset etter av vi ble sammen.
Det er jo ikke noe galt med han for det vel. Jeg vet om mange menn jeg som er veldig fysisk krevende jobber. Da ville ikke jeg som gikk i barselpermisjon og fikk penger for det,stått og mast på han tidlig en lørdags morgen....