Udugelige mannfolk

hos oss er det kjærringa som sover til langt på dag, nesten hver helg. Nesten bare når jeg jobber på lørdag hun ikke gjør det.

ORIGINAL: thejohan

Her tar vi hver vår dag i helgene.
Ellers så står vi opp samtidig i ukedagene.

Samma her og, bortsett fra at sambo står opp 3 kvarter før vi står opp.. (han starter tidligere på jobb)

Føler med dere som har det slik...
Her er det en selvfølge at vi begge ønsker å avlaste hverandre når den andre trenger det. At mannen f.eks står opp i helgene med eldste jenta er helt normalt.Vi deler på alt av hus og barnestell.[:)]

ORIGINAL: camilla82
Nå blir jeg vel skutt... MEN: Når man har fått et barn med en mann som er lat og ikke gidder noe, ja da skjønner jeg ikke at man velger å få flere barn[8|], man kan vel kanskje takke seg selv..[;)]

Enig i denne..

Dette problemet, kom det etter nr 2 eller var det kanskje der etter nr 1 også??  I såfall så vet man jo hva man går til ved å bli gravid igjen.. blir jo ike mindre arbeid akuratt..

Ellers så tenker jeg at har man en mann som ikke tar sin del, ikke er med i familie-livet, så må man enten godta det, elelr gjøre noe med det. Stille noen krav og konsekvenser og så holde de.

Vekk han når ungen våkner.
Si at ungen din er våken, nå må vi stå opp.
Hent ungen inn på soverommet, hoppe i senga og tulle.
Opp med vindu, lufte dyna og på med lyset.
GOD MÅRGEEEN![:D][:D]

Sliter heldigvis ikke med det.
Her stod han opp idag uten en mine, kokte egg, laga fint frokostbord og vekte meg klokka 10 til frokost!

ORIGINAL: Lissyjane

Forventer damene at gubbene skal komme hjem og ta seg av barn,og når han har fri i helgen,så skal han stå opp tidlig begge dagene? Og helst gjøre huset også?

Nooope!

Stå opp tidlig ene dagen. ( Sove den andre ) .. men oftest står begge opp sammen med Amalie når hun våkner.
Huset slipper han, for det tar jeg fredagen[:)]

Det er forventer er at han bruker tid sammen med oss i helga[8D][:D]

Her bytter vi på å stå opp.... I helga er det gjerne hver vår dag og i ukedagene bytter vi litt på utifra hvordan vi jobber. Jeg jobber natt (å da er det han som står opp så jeg kan legge meg) og når jeg har fri står gjerne jeg opp.
Nå når jeg er gravid og sykemeldt deler vi på det så begge kan sove litt.

ORIGINAL: Tammiss

ORIGINAL: Drømmeren

Her vekker jeg sambo , og han pleier å stå opp med oss da..

Jeg vekker han også om natta når nikolai trenger ny bleie og av og til når han skal rape.. jeg mater han i alt fra 10-45min trossalt.. så skulle bare mangle at han ofrer noen minutter også[8D]

Vekker du han for sånne småting, når du alikevel er våken???? [8|]

Den der reagerte jeg på også. Babyen er jo liten så hun har etter all sansynlighet perm, mens mannen er i jobb....

Back
Topp