Ubrukt favorittnavn?

RonjaR

Juni12`s svarer-på-alt
Tilgangsansvarlig
VIP
Har dere et favorittnavn dere aldri fikk brukt?:)

Jeg fikk aldri brukt Theodor - mannen hatet det:p
Fikk heller aldri brukt Frida - fikk bare gutter:p
 
Navn jeg elsker men av ulike årsaker ikke kan bruke:sad015:

- Karl
- Ragnar
- Torstein
- Yngve

- Aslaug
- Evelyn
 
Noen ubrukte favorittnavn:

Benjamin
Daniel
Jonathan (betyr venn, syns det er så fint)

Emmeline
Jenny
Pia
Valentina (nettopp oppdaget:D)

Skulle hatt mange unger... Eller at ungene hadde hatt mange navn:p
 
Jeg syns Signe er så fint, men mannen min hatet det. Og i tillegg fikk min fetter en jente 10 dager etter oss som fikk dette navnet.
Nå blir det nok ikke fler barn på oss, men skulle vi fått en jente til hadde det nok blitt Tyra.
 
Trym er det fineste navnet jeg vet! Fikk ikke brukt det forrige gang for 13 år siden, og heller ikke denne gangen, da barnefar sin nærme venn heter nettopp Trym. Ååh det er så fint :Heartblue
 
Jeg kjempet hardt for å bruke Leonora sist, men mannen var så utrolig sta. Tror ikke jeg får bruke det neste gang heller :(
 
Ingen navn jeg føler jeg ikke har fått brukt nei. De navnene som har blitt forkastet til et barn, har ikke blitt med videre på navnelisten til neste barn.

Olea f.eks, var oppe til vurdering til nummer to, men ble forkastet til fordel for et annet navn. Etter det har Olea aldri blitt vurdert, selv om jeg fortsatt liker navnet godt.
 
Last edited:
Får ikke brukt Alexander, som jeg synes er veldig fint. Vi venter jente denne gangen. :) Får nok heller ikke brukt Kristina, har ei niese som heter Kristin, og det synes jeg blir for likt. Er mange fine navn, men en del av de blir for lange også når ungen har langt etternavn.
 
Har dere et favorittnavn dere aldri fikk brukt?:)

Jeg fikk aldri brukt Theodor - mannen hatet det:p
Fikk heller aldri brukt Frida - fikk bare gutter:p
Det var det våre skulle hete! Storebror heter Theodor, også ville vi ha en Frida, men det tok en av de nærmeste kompisene til mannen :p Morsomt :D
 
Leonhard og Leonora er navn jeg kunne tenkt meg å bruke. Men det ble en lillesøster denne gang, og mannen liker ikke Leonora. Og tror ikke vi skal ha en nr 3.
 
Eirun. Egentlig hvilket som helst jentenavn på Ei-.
 
Sverre og Jakob, de er allerede opptatt. Trym hater mannen.

Ellers likte jeg veldig godt Ingrid, men det heter den sure naboen til svigers så det ble nedstemt:hilarious:
 
Joakim, Daniel og Sofie, alle brukt i nærmeste familie.
Mathilda, fordi sambo ikke vil kalle opp barn etter min gamle hest :hilarious:
 
Fikk aldri brukt jentenavnene våre, men tror ikke jeg ville kalt en eventuell datter det navnet som var tiltenkt vår førstefødte hvis han hadde vært jente. Smaken har forandret seg litt, og jeg har nok noen i familien jeg kunne tenkt meg å kalle opp.
 
Mine ubrukte favorittnavn er Emilia og Sienna:love7 Men venter gutt nr 2, og tror dette blir siste.

Blant guttenavn liker jeg godt Leon, Scott og Sebastian, men disse kan jeg av ulike grunner ikke bruke.
 
Back
Topp