Ubehagelig!

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
Legen kjente på magen i dag for å se hvordan baby ligger, og det var skikkelig ubehagelig!! Han tok ikke så hardt i heller, men var så vondt at jeg måtte be han stoppe. Flere som har opplevd dette? Og hvorfor er det vondt??

Usj ja, sånn er det hver gang jordmor klemmer på magen min. Var sånn sist og. Alt er jo så spent allerede, og så skal de kjenne på babyen gjennom magen, er vel naturlig at det er ubehagelig, tenker jeg. Blir verre jo større magen blir og, så jeg gruer meg nesten til jordmorbesøkene, selv de ellers er spennende og fine.

Har aldri likt når de gjør det jeg, enig i at det er skikkelig ubehagelig, litt vondt egentlig.

Synes det gjør vondt når de trykker inn på venstre side på kontroll. Har nok med forstoppelse å gjøre tror jeg...

Men ellers kan det jo være ubehagelig å bli trykket hardt når alt ligger i klem inni magen nå, nerver og alt.

Vært hos jordmor i dag og opplevde det sånn jeg også ! Stakkars baby tenkte jeg :-P ny jordmor i dag , har ikke vært vondt de andre gangene verken hos jordmor eller lege.. Blir vel gjerne verre etter hvert som magen vokser kanskje ?

Jeg også var på kontroll i dag. Og var så spent på om jenta lå med hodet ned, så jeg ba legen om å kjenne etter. Angret ganske fort, for det gjorde temmelig vondt når hun trykket og kjente etter lengst nede!

Jeg syns det var vondt nå sist, men har ikke kjent noe tidligere, så avhenger kanskje av hvordan baby ligger osv...

Jeg var på kontroll hos jordmor idag og hun kjente og trykket på magen for å finne ut om han lå med hodet ned.veldig ubehagelig.kan være jeg syns det var litt fælt siden jeg er veldig forsiktig med magen selv.ble litt satt ut....

Back
Topp