Uavhengig av penger...

Hadde dratt til Cuba!!:D
10.000 hadde jeg nok bare spart til ett eller annet...
100000 hadde jeg brukt på å pusse opp kjøkken og stue:)

Med fare for å være den kjedeligste av alle her, så har jeg egentlig bare lyst på en tur til Trondheim nå. :rolleyes: Alle hypotetiske ekstrainntekter jeg kunne fått nå ville blitt spyttet inn i huset jeg holder på å bygge også...

Orlando, Florida.
10.000,- hadde gått med til vegger gulv og tak på loftet.

Ferie hadde blitt Maldivene, det er sambos drøm og plan når vi skal på barnefri ferie sammen en gang i framtiden. Jeg ser for meg at det kan bli en bryllupsreise.

Pengene ville gått til sparing, jeg vil ha hus!

Jeg elskerelsker elsker å reise, men akkurat nå vil jeg bare være hjemme. Det har vært en stressende sommer, og mini er to måneder. Nå er det sofaen, trilleturer i nabolaget og middag hos foreldrene mine som gjelder. Ellers ville jeg nok ha kjøpt flybilletter til USA så jeg kunne dra i bryllupet til venninna mi. :)

10000kr ville bli spytta inn i budsjettet for oppussingen vi driver med om dagen. Eller ønsker jeg meg veldig et nytt dusjkabinett til det slitne badet mitt.. :)

Reise t varmen gran canaria eller en anna plass så fremst nr2 hadde vært frisk og kunne vært i sola.

For 10.000 hadde det blitt ny data t huse og ny telefon t samboer, resten om det blei nåkka igjen hadde det blitt sparing.

For 100.000 data, telefon, ny sofa og resten hadde gått t grunnarbeid der garasjen skal stå.

USA! Mitt andre hjemland :)

Hadde jeg hatt 100.000 hadde jeg kjøpt ny bil hvis jeg måtte være fornuftig. Ufornuftig: Kjøpt meg masse nye klær og nye møbler :)

Reise: NY uten barn

10.000= 5000 til småstæsj i huset og 5000 til ny høstgarderobe

100.000= diverse gaver til nærmeste familie og kanskje bukplastikk-operasjon på meg sjøl :-P

Reise: Kreta på femstjerners all inclusive :p Ellers kunne jeg tenkt meg å dra en tur til Bergen, faktisk...
Hadde jeg hatt 10.000, så hadde jeg vært så kjedelig å betale regninger og litt studielån..
Hadde jeg hatt 100.000, så hadde jeg kjøpt ny-brukt bil, samt litt babystæsj. Også hadde jeg kjøpt forlovelsesringer til meg og gubben, så hadde han ikke hatt noen vei utenom, haha!:p Resten hadde nok gått til studielån der også :)

Reise; Thailand (Phuket).

10.000; ny sofa - resten på sparing

100.000; Sofa, resten på sparing - hadde hjulpet på god vei til å søke lån om å få kjøpe gamle huset til pappa.

Tja. Mange reisemål, men uavhengig av penger og ferie må det bli tilbake til Australia. Det er målet vårt om en ti-tolv år når ungene vet å sette pris på det og orker den lange reisa...

100.000 vil bare bli en dråpe i havet på lånet, så de blir nok heller spart til australiaturen :p

Hadde reist på kjærrstetur til Bora Bora :-D

Hadde brukt både 10 og 100 000 på å gjøre nedkjørselen og huset ferdig :-)

Back
Topp