Uavhengig av penger...

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
hvor ville du aller helst reist nå?
Og hva ville du kjøpt hvis du hadde 10000?

Florida :) ny gaming pc til mannen + litt forskjellig og sparing. Glad i å spare :p

Last edited:
Ferie: Sør-Amerika. Har veldig lyst til å se Machu Picchu og Azteker pyramidene.

For 100.000 ville det blitt ny garderobe, nye utemøbler, ny sykkel +++ muligens motorsykkel lappen

Dratt til Statene tenker jeg! California, Florida... Det hadde vært stas!

10.000,- hadde gått i grisen som alt annet :P Hadde nok betalt stor service på bilen for de pengene.

Reise: Orlando, Florida.
10.000 kr: ny barnevogn

Uavhengig av penger, men fortsatt avhengig av å være i nærheten av sykehuset, blir drømmeferien min en fantastisk spa-helg.:brb:

10 000 blir marmordisk på det nye kjøkkenet mitt.

Rundtur i USA, med ett langt opphold i Disney World da :p

Kjøpt? 10 000 er ikke så mye plutselig da :p Vil ha ny sofa, men usikker på om 10 000 kr holder da. Ønsker meg også nytt spisebord med stoler. Men 10 000 kr er altfor lite da også :p

Hehe sant nok...10000 er ikke mye...slenge på en ekstra 0 da;)

Hadde reist jorda rundt!

For 10.000 hadde jeg kjøpt ny sofa.
For 100.000 hadde jeg oppgradert de fleste møblene, garderoben min og spyttet resten inn i å få huset helt ferdig.:)

Hmm jeg vil til Sarajevo, Bergen og København jeg da..

For 100.000 hadde jeg tatt lappen og resten hadde gått til bil.

Jeg ville dratt til Kina!

10.000 ville jeg betalt ned på huslånet. 100.000 hadde jeg gjort det samme + ferie og nye klær.

Zambia :) og hadde beg hatt 10000 ville jeg kjøpt meg nytt kjøleskap og gulvteppe :D

Ville dratt på en siste kjærestetur til Maldivene <3
For 10.000 ville jeg kjøpt Stokke sleepi miniseng, nytt sofabord og nye sko, hadde jeg fått 100.000 hadde jeg kjøpt ny stasjonsvogn :-)

Er så mange plasser jeg ville reist til men på første plass kommer nok en tur tilbake til Australia med en skikkelig rundtur der.

Hva jeg ville kjøpt? Nye møbler til huset til den dagen vi får bygge og det er innflyttingsklart:-)

Er mange plasser jeg ville reist, men tror jeg ville dratt til New York (uten barn) :) så ville jeg tatt med meg deler av de 100.000 til lommepenger ;)

Resten vet jeg ikke helt hva jeg ville brukt på, så må vel si sparing :p

Back
Topp