Tyrkia?

Jeg og magen reiser til tyrkia 1 oktober og blir i en uke. Har 50% Tyrker i magen , så pappan og jeg skal dra på en UL sammen for å se om vi kan få vite hvilken kjønn vi venter. Jeg hadde ikke tvilt på tyrkia som reise mål. Blir rett å slett litt lei meg av å lese noen av kommentarene her.
Sverige har forresten et av verden høysete voldtekts rates !! just saying.

Hun skal da ikke på sydenferie i Sverige :-p

Jeg og magen reiser til tyrkia 1 oktober og blir i en uke. Har 50% Tyrker i magen , så pappan og jeg skal dra på en UL sammen for å se om vi kan få vite hvilken kjønn vi venter. Jeg hadde ikke tvilt på tyrkia som reise mål. Blir rett å slett litt lei meg av å lese noen av kommentarene her.
Sverige har forresten et av verden høysete voldtekts rates !! just saying.

Om det stemmer med voldtektsraten, så er nok det fordi svenske kvinner er flinke (og har mulighet) til å anmelde;) mye grums som skjer i mange land når det kommer til voldtekter;)

Voldtatt kan man bli overalt, så om det grunnen for og ikke reise noe sted, så er det nesten rart at man i det hele tatt tør å gå ut døra :p Terror kan også forekomme overalt. Skal man la frykten ta sååå overhånd, så blir man paranoid til slutt.

Har et vennepar som skryter veldig av sikkerheten de opplevde mens de var i Tyrkia under sist kuppforsøk. De merket ingen ting og hadde en fin ferie. Var kun en dag de ble bedt om å holde seg på hotellet:)

Men; jeg tør ikke reise dit nei..

Back
Topp