Tyding av OUL bilde, kjønn

Da jeg var på ul med eldste for ti år siden, forklarte de at de så det var jente pga tre hvite streker. Og på bildet ditt kan man jo se tre hvite streker.
Med nr to fikk vi óg se tydelig disse strekene. Denne gang klarte jeg ikke se de, men jordmor var sikker i sin sak om at hun kun så kjønnslepper og ingen ting annet. Vurderer å bestille en ny ul om et par uker, bare for å få et tredje svar. For jeg synes det er vanskelig å skulle omstille seg fra gutt til jente, for tenk om det er feil og jeg må omstille meg enda en gang. Selv om det viktigste er at baby er frisk og alt det der.
Ja, selvfølgelig, at baby er frisk er det viktigste. Men det er noe med det du nevner om å stille hodet inn på gutt eller jente, åsså er jo det gøyere med redebygging om du er sikker på hva slags kjønn du får. Alt blir så mye fjernere når man ikke vet :)
 
Ja, selvfølgelig, at baby er frisk er det viktigste. Men det er noe med det du nevner om å stille hodet inn på gutt eller jente, åsså er jo det gøyere med redebygging om du er sikker på hva slags kjønn du får. Alt blir så mye fjernere når man ikke vet :)
Ja, her klør det i fingrene for å sette i gang med strikkingen. Har strikket noe allerede, som heldigvis kan brukes av både gutt og jente. Men det er så mye jeg vil strikke om det er jente, som jeg nok ikke ville strikket om det er gutt.
Vurderer du ny ultralyd/3D ultralyd? Man er jo ikke garantert å få vite det ved neste ultralyd heller, det kommer jo an på hvor samarbeidsvillig den lille er og hvor god de som tar ultralyden er.
 
Stakkars deg, jeg hadde blitt helt tullete av dette :hilarious:

Her er "beviset" frs første gutten min, ser veldig tydelig tut og pung:
 

Vedlegg

  • IMG_20210424_181435.jpg
    IMG_20210424_181435.jpg
    1 MB · Visninger: 95
Ja, her klør det i fingrene for å sette i gang med strikkingen. Har strikket noe allerede, som heldigvis kan brukes av både gutt og jente. Men det er så mye jeg vil strikke om det er jente, som jeg nok ikke ville strikket om det er gutt.
Vurderer du ny ultralyd/3D ultralyd? Man er jo ikke garantert å få vite det ved neste ultralyd heller, det kommer jo an på hvor samarbeidsvillig den lille er og hvor god de som tar ultralyden er.
Samme her, alle jeg har fra før av har vært så uvillige på ultralyd så har ofte måttet ta privat for å være sikker på kjønn, derfor har vi så mye nøytralt. Så denne gangen har jeg skikklig lyst på rosa eller blått:p ja, lurer på det, blir ko helt tullete om jeg skal gå å lure frem til september:p om jeg skal ta tar jeg nok vanlig og ikke 3D, har tatt det før og synes ikke det er så spesielt:p
 
Stakkars deg, jeg hadde blitt helt tullete av dette :hilarious:

Her er "beviset" frs første gutten min, ser veldig tydelig tut og pung:
Ja det tror jeg at jeg blir snart og:D akkurat så tydelig var det på første gutten min:p derfor jeg er så usikker denne gangen, huff:p:D
 
Send inn på earlyglimps.com koster vel sånn 50-100 kr for svar på et «Pottyshot» :)

Gjorde dette i kveld, mest for nysgjerrighetens skyld. Vi har fra før fått vite kjønnet fra flere ultralydspesialister. Sendte derfor noen litt vanskelige bilder å tyde, og fikk en rappport som var 85% sikker. Resultatet viste helt motsatt av hva ultralydspes. har sett :hilarious: Stoler derfor mer på de enn på rapporten. Men hadde jeg sendt alt jeg har av bilder, kan det jo hende at svaret hadde vært annerledes, men 85% sikker er fortsatt veldig sikkert, vil jeg si. Var ultralydspes. og rapporten hos deg samstemte?
 
Gjorde dette i kveld, mest for nysgjerrighetens skyld. Vi har fra før fått vite kjønnet fra flere ultralydspesialister. Sendte derfor noen litt vanskelige bilder å tyde, og fikk en rappport som var 85% sikker. Resultatet viste helt motsatt av hva ultralydspes. har sett :hilarious: Stoler derfor mer på de enn på rapporten. Men hadde jeg sendt alt jeg har av bilder, kan det jo hende at svaret hadde vært annerledes, men 85% sikker er fortsatt veldig sikkert, vil jeg si. Var ultralydspes. og rapporten hos deg samstemte?
Ja... de sa det samme. Men sendte inn alt jeg hadde av videoer og bilder da. Fikk 85 % jente fra uke 12 og etter ultralyden uke 16 økte de til 99.9 % sikkert jente. Jordmora sa hun ikke så noe antydning til gutt i der hele tatt.
 
Send inn på earlyglimps.com koster vel sånn 50-100 kr for svar på et «Pottyshot» :)
Har du sendt inn bilde? Hvilke pakke gikk du for? Vurderer å kjøpe men usikker på hvilke pakke jeg skal velge. Har best bilder fra ul I uke 11+1. Men usikker på om jeg da kan velge den nub pakken.... bildene fra uke 15 er ikke like gode, itillegg få. Og bildene fra oul uke 18 er det ingenting å se på, fikk med tre gratis bilder bare for å få med noe.
 
Har du sendt inn bilde? Hvilke pakke gikk du for? Vurderer å kjøpe men usikker på hvilke pakke jeg skal velge. Har best bilder fra ul I uke 11+1. Men usikker på om jeg da kan velge den nub pakken.... bildene fra uke 15 er ikke like gode, itillegg få. Og bildene fra oul uke 18 er det ingenting å se på, fikk med tre gratis bilder bare for å få med noe.
prøvde begge disse et par ganger.
 

Vedlegg

  • 73C8E2BD-A1B7-4B63-BAD6-934B510C286C.png
    73C8E2BD-A1B7-4B63-BAD6-934B510C286C.png
    1,3 MB · Visninger: 29
  • 93D147A5-D7C0-4DE8-8C81-54E5DCE74C64.png
    93D147A5-D7C0-4DE8-8C81-54E5DCE74C64.png
    1,4 MB · Visninger: 29
Back
Topp