Tyding av OUL bilde, kjønn

Novemberbarn14

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Novemberbarna 19
Septemberlykke 2021
Hei, var på ordinær ul idag og alt så helt fint ut, heldigvis:) Jeg var så heldig å få en ultralydstudent:p var ei som var mer erfaren også der, men når det kom til kjønn var de ikke enige. Hun ene mente fast bestemt at det var en gutt, hun andre mente det kunne være en hoven jentetiss for hun mente på at formen på tissen ikke lignet guttetiss. Så noen av dere som vil si deres mening? Selv har jeg lenge følt på gutt, men ble usikker når de ble uenige:p
 

Vedlegg

  • B19A1488-AB61-4596-B22C-CCD2F3B76C95.jpeg
    B19A1488-AB61-4596-B22C-CCD2F3B76C95.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 206
Jeg aner egentlig ikke, men vi fikk bekreftet jente i dag og det var definitivt «mindre å se» enn på bildet ditt.
 
Jeg aner heller ikke, men jeg venter ei jente og det var også mindre å se. Så bare to-tre hvite streker og ingenting som stakk ut på noen måte. Ville derfor tippa gutt utifra bildet, men jeg vet ikke hvordan en hoven jentetiss ser ut :hilarious:
 
Skjønner godt usikkerheten faktisk, du får nok delte tolkninger her òg :p jeg vet nemlig ikke hvordan en hoven jentetiss ser ut, meeen selv om det såg litt mye ut mellom bena der så kunne man på bilde av begge mine gutter tydelig se både pung og penis.. Altså ganske likt som på ditt bilde, men såg definitivt en ekstra tupp stikke frem på midten :p fikk ikke bildekopi av akkurat det, så får ikke vist deg dessverre :D det kan også være tilfeldig, kanskje en gutt og så pekte penis tilfeldigvis mer oppover slik at den ble mer gjemt bak pungen?
 
Send inn på earlyglimps.com koster vel sånn 50-100 kr for svar på et «Pottyshot» :)
 

Vedlegg

  • 13F3415D-EA0C-447E-B2B7-D04D7F2C484C.png
    13F3415D-EA0C-447E-B2B7-D04D7F2C484C.png
    1,8 MB · Visninger: 125
  • 4DA3AB5B-8C1A-44BB-AA13-846A20C4ACDB.png
    4DA3AB5B-8C1A-44BB-AA13-846A20C4ACDB.png
    904,5 KB · Visninger: 122
Skjønner godt usikkerheten faktisk, du får nok delte tolkninger her òg :p jeg vet nemlig ikke hvordan en hoven jentetiss ser ut, meeen selv om det såg litt mye ut mellom bena der så kunne man på bilde av begge mine gutter tydelig se både pung og penis.. Altså ganske likt som på ditt bilde, men såg definitivt en ekstra tupp stikke frem på midten :p fikk ikke bildekopi av akkurat det, så får ikke vist deg dessverre :D det kan også være tilfeldig, kanskje en gutt og så pekte penis tilfeldigvis mer oppover slik at den ble mer gjemt bak pungen?
Samme her, har ett bilde fra førstemann, og der ser man tydelig den tuppen:p så er det som også gjor med usikker når jeg begynte å studere:p
 
Hei, var på ordinær ul idag og alt så helt fint ut, heldigvis:) Jeg var så heldig å få en ultralydstudent:p var ei som var mer erfaren også der, men når det kom til kjønn var de ikke enige. Hun ene mente fast bestemt at det var en gutt, hun andre mente det kunne være en hoven jentetiss for hun mente på at formen på tissen ikke lignet guttetiss. Så noen av dere som vil si deres mening? Selv har jeg lenge følt på gutt, men ble usikker når de ble uenige:p
 
Jeg ville tippet gutt, legger ved bilde fra min oul.
Tror også jeg ville stolt mer på den mest erfarne av de to, iallefall om det stemte med min egen mistanke
 

Vedlegg

  • Screenshot_20210423-102101_Messenger.jpg
    Screenshot_20210423-102101_Messenger.jpg
    454,1 KB · Visninger: 126
Jeg ville tippet gutt, legger ved bilde fra min oul.
Tror også jeg ville stolt mer på den mest erfarne av de to, iallefall om det stemte med min egen mistanke
Hun mest erfarne var hun som mente på at det kunne være jente, er derfor jeg ble så usikker. Jeg holder en knapp på at det er en gutt :D
 
Her er fram min gutt! Jordmor var sikker på gutt, sendte inn til nub techs og fikk denne ferdigtegna i retur:)
 

Vedlegg

  • 5A6240CF-38A1-446F-AFD1-49E77B3453E3.png
    5A6240CF-38A1-446F-AFD1-49E77B3453E3.png
    1,2 MB · Visninger: 146
Jeg hadde holdt en knapp på jente.
Fikk vite gutt på ul i uke 15, fikk se mye mer guttetiss enn på bildet ditt. I dag fikk vite at det er en jente, "guttetissen" var borte :laughing002
 
Hun mest erfarne var hun som mente på at det kunne være jente, er derfor jeg ble så usikker. Jeg holder en knapp på at det er en gutt :D
Åja! Nei da vet jeg ikke hva jeg skulle trodd jeg heller:)På min forrige ultralyd i uke 13 var legen usikker pga at den sto nesten rett ut, pekte bittelitt oppover. Hun sa at på denne tiden gikk de oppover om det var gutt og nedover om det var jente. I uke 15 pekte den oppover og det var visst ingen tvil om at det var gutt. Jeg hadde nok blitt gal av nysgjerrighet om jeg var deg xsmile9
 
Åja! Nei da vet jeg ikke hva jeg skulle trodd jeg heller:)På min forrige ultralyd i uke 13 var legen usikker pga at den sto nesten rett ut, pekte bittelitt oppover. Hun sa at på denne tiden gikk de oppover om det var gutt og nedover om det var jente. I uke 15 pekte den oppover og det var visst ingen tvil om at det var gutt. Jeg hadde nok blitt gal av nysgjerrighet om jeg var deg xsmile9
Ja, kjenner jeg meg selv rett så må jeg nok bestille en privat ul, har jo så lyst å både kjøpe og strikke noe i enten blått eller rosa :D
 
Hvis bildet er fra undersiden av babyen så kan det absolutt se ut som gutt.

Jenter skal på oul tidspunkt ha et tydelig "hakk" inn. Nesten som toppen av et hjerte. Da er det liksom kjønnsleppene og sprekken man ser :) det var veldig tydelig på babyen min, og jeg venter jente nå :)
 
Hei, var på ordinær ul idag og alt så helt fint ut, heldigvis:) Jeg var så heldig å få en ultralydstudent:p var ei som var mer erfaren også der, men når det kom til kjønn var de ikke enige. Hun ene mente fast bestemt at det var en gutt, hun andre mente det kunne være en hoven jentetiss for hun mente på at formen på tissen ikke lignet guttetiss. Så noen av dere som vil si deres mening? Selv har jeg lenge følt på gutt, men ble usikker når de ble uenige:p

Oi, det var jammen ikke godt å si.. Jeg tenkte uniddelbart at det kan være jente, siden den er så "butt" i formen, men det kan jo skyldes måten den ligger på
Hei, var på ordinær ul idag og alt så helt fint ut, heldigvis:) Jeg var så heldig å få en ultralydstudent:p var ei som var mer erfaren også der, men når det kom til kjønn var de ikke enige. Hun ene mente fast bestemt at det var en gutt, hun andre mente det kunne være en hoven jentetiss for hun mente på at formen på tissen ikke lignet guttetiss. Så noen av dere som vil si deres mening? Selv har jeg lenge følt på gutt, men ble usikker når de ble uenige:p

På min jente denne gang i tverrsnitt slik vi ser her, så jeg ingenting.
Altså det var veldig tydelig at det ikke var tut.

På første gutten min har jeg fått et slikt tversnitt, og der ser vi veldig tydelig at det er en guttetiss. Den er mer "spiss" liksom. Fikk du bilde av det fra siden?

Jeg tenkte umiddelbart jente, pga. den "butte" formen. Fikk du bilde fra siden?
 
Oi, det var jammen ikke godt å si.. Jeg tenkte uniddelbart at det kan være jente, siden den er så "butt" i formen, men det kan jo skyldes måten den ligger på


På min jente denne gang i tverrsnitt slik vi ser her, så jeg ingenting.
Altså det var veldig tydelig at det ikke var tut.

På første gutten min har jeg fått et slikt tversnitt, og der ser vi veldig tydelig at det er en guttetiss. Den er mer "spiss" liksom. Fikk du bilde av det fra siden?

Jeg tenkte umiddelbart jente, pga. den "butte" formen. Fikk du bilde fra siden?
Nei fikk ingen gode bilder fra siden, var faktisk kun dette bilde som ble tydelig av alle vi fikk:p Tenker også at guttetissen er mere spiss på tuppen, var den butte formen som gjor meg og så usikker. Eneste grunnen til at jeg kanskje heller litt mer mot gutt er mellomrommet man kan tyde mellom låret og underlivet, hadde der ikke sett ut som noe mellomrom hadde jeg definitivt tenkt jente:p blir jo gal av all denne studeringen:D
 
Hvis bildet er fra undersiden av babyen så kan det absolutt se ut som gutt.

Jenter skal på oul tidspunkt ha et tydelig "hakk" inn. Nesten som toppen av et hjerte. Da er det liksom kjønnsleppene og sprekken man ser :) det var veldig tydelig på babyen min, og jeg venter jente nå :)
Ja, det er godt mulig, har ikke tenkt på det:p var lissom den butte formen jeg ikke assosierte med gutt, åsså når de va uenige om kjønnet ble jeg enda mer usikker:p
 
Ja, det er godt mulig, har ikke tenkt på det:p var lissom den butte formen jeg ikke assosierte med gutt, åsså når de va uenige om kjønnet ble jeg enda mer usikker:p
Da jeg var på ul med eldste for ti år siden, forklarte de at de så det var jente pga tre hvite streker. Og på bildet ditt kan man jo se tre hvite streker.
Med nr to fikk vi óg se tydelig disse strekene. Denne gang klarte jeg ikke se de, men jordmor var sikker i sin sak om at hun kun så kjønnslepper og ingen ting annet. Vurderer å bestille en ny ul om et par uker, bare for å få et tredje svar. For jeg synes det er vanskelig å skulle omstille seg fra gutt til jente, for tenk om det er feil og jeg må omstille meg enda en gang. Selv om det viktigste er at baby er frisk og alt det der.
 
Back
Topp