Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommer fort inn i det :)©Smartass skrev:Jeg registrerte meg da det var nytt, men ga det opp, helt til det siste året eller noe :PHva heter du der, så følger jeg deg :)
©Smartass skrev:
ikke så mye å følge når jeg ikke bruker den... husker ikke hva jeg kaller meg engang... hehe skal se om jeg finner det utDrømmeren skrev:
pusher deg litt igang vettu :P
Hehe jeg sitter der nå.. jeg finner ikke at du har lagt meg til.. jeg tror jeg har fått til en tweet.. men det er også alt jeg evt har fått tilDrømmeren skrev:
©Smartass skrev:
Hehe jeg sitter der nå.. jeg finner ikke at du har lagt meg til.. jeg tror jeg har fått til en tweet.. men det er også alt jeg evt har fått tilDrømmeren skrev:
jeg svarte på den :PFørste du skal gjøre er å legge til masse folk. Random folk er greit i starten :PSå kan du begynne å svare på ting, i tillegg til dine egne tweets, og vips så er du hekta :P
Drømmeren skrev:
hehe jeg så ikke at du hadde svart meg før jeg gikk inn på din profil
©Smartass skrev:
Drømmeren skrev:
hehe jeg så ikke at du hadde svart meg før jeg gikk inn på din profil
Hmm.. henger du inne på din egen profil? Såfall skjer det ikke stort, legg til masse folk og så gå til "Home", det er der feeden din er (der du kan lese alle tweetene til folk).Du kan f.eks gå inn på profilen min, og legge til en del av de jeg følger? :) Så kan du bare bytte ut folk etterhvert som du er mer inne i gamet vettu :P