Twitter?

jeg har vært der ganske lenge, men skriver veldig lite for tiden. Synes ikke det er like gøy lenger. Følger deg allerede smartass

Bymusa skrev:
jeg har vært der ganske lenge, men skriver veldig lite for tiden. Synes ikke det er like gøy lenger. Følger deg allerede smartass

Gjør du? *angst* 

Hildew79

©Smartass skrev:

Bymusa skrev:

Gjør du? *angst* 

Ikke noe å ha angst for, du følger meg og ;)

Bymusa skrev:

©Smartass skrev:

Bymusa skrev:

Gjør du? *angst* 

Ikke noe å ha angst for, du følger meg og ;)

Phew.. :P  Hint?

Blitt litt mer aktiv etter at jeg fikk meg iPhone... nå sitter jeg ofte å følger med der inne :p twitrer ikke så mye selv, men retwitrer en del nå... men er langt i fra en av de som er mest aktiv der inne x) SaNawroz er meg, om noen vil følge meg :p

Drømmeren skrev:
hva vil det si å retwitre??

retwitre, retweet, da legger du ut en kopi av en annen(s) twittermelding. Så får dine followers se den også :)

Kan noen forklare Drømmeren greia med hashtags?? hhhh xD

©Smartass skrev:

Drømmeren skrev:
hva vil det si å retwitre??

retwitre, retweet, da legger du ut en kopi av en annen(s) twittermelding. Så får dine followers se den også :)

Nesten som quote her inne da? og den legger seg på min profil ?

©Smartass skrev:

Jeg har nettopp laget ny konto (kom ikke inn på den gamle) nå er jeg hektet. Heter turbosnurr hvis noen lurte:-)

Even&Odin skrev:
Jeg har nettopp laget ny konto (kom ikke inn på den gamle) nå er jeg hektet. Heter turbosnurr hvis noen lurte:-)

Følger deg også nå

Greien med #er det at det samler alle tingene som er skrevet med #.

For eksempel hvis jeg skriver en tweet med et spørsmål. Så havner alle samme sted når du trykker på #. Jeg vet jeg er dårlig å forklare. Og lettere å finne ting. Da bare søker du ordet også kommer det som er #.

Drømmeren skrev:

©Smartass skrev:

Even&Odin skrev:

Greien med #er det at det samler alle tingene som er skrevet med #.

For eksempel hvis jeg skriver en tweet med et spørsmål. Så havner alle samme sted når du trykker på #. Jeg vet jeg er dårlig å forklare. Og lettere å finne ting. Da bare søker du ordet også kommer det som er #.

Drømmeren skrev:

©Smartass skrev:

Ok.. jeg forstår vel mer av det etterhvert... forstår ihvertfall litt mer nå tror jeg 

Jo fler en følger jo mer gøy er det. Sist jeg var innpå skjønt jeg ikke greiene, men fulgte bare de jeg kjente så skjedde jo ikke så mye innpå der og da blir det fort kjedelig.

Tviler på jeg lagde meg konto da det kom til landet. 

Har aldri skjønt fasinasjonen med Twitter, så dersom jeg ikke allerede har konto så kommer jeg ikke til å skaffe meg en ;) 

Back
Topp